הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחר: בוגרי יחידת 669 מגיעים לוואלי לוס אנג'לס
שלושה צעירים חדורי מוטיבציה שמאחוריהם שנים של עבודת הקודש מצילת חיים וערכים שרכשו במהלך שירותם הצבאי, יערכו מפגש מרתק בו יספרו על העמותה שהקימו במטרה להמשיך בעשייה ולסייע בארץ ובעולם גם בחיי האזרחות

שמה של יחידה 669 נישא שנים רבות בתור מקור לגאווה ישראלית בארץ וברחבי העולם. במקור, יחידת החילוץ וההצלה של חיל האוויר נוסדה במטרה לסייע לטייסים שנטשו מטוסם בשטח האויב, אך בהמשך פעילותה התרחבה משמעותית והיא תמיד שם עבור מטייל במצוקה או לכל מקרה חירום דומה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בר ראובן, תושב תל אביב, הוא יזם בן 30 אשר שירת כלוחם וקצין ביחידה. לפני כחמש שנים הוא ומספר לוחמים לשעבר נוספים, הקימו את עמותת ה"חתול", על שם לוגו היחידה.

"העמותה נועדה להוות ציר מקשר בין הבוגרים לאחר השירות כדי לסייע ולהכווין בזמן השירות וגם במילואים", הוא מספר על מטרת הפעילות ומוסיף כי המיזם הוא "למען מיצוי הפונציאל וההון האנושי בעשייה חברתית שקשורה בנושא של הצלת חיים , שזה למעשה מה שאנחנו עוסקים בו בשירות, זאת פלטפורמה להמשך העשייה גם באזרחות"

כיאה ליחידה שיעודה הוא הצלת חיי אדם, לצד הפעילות הפנים מערכתית, חברי העמותה מארגנים מספר פרויקטים המגשימים את חזון 669, " הקמנו את תכנית "עלה" שבמסגרתה מדריכים לגבי עזרה ראשונה וטיפולי חירום, הפקנו כנס רפואי מקצועי בינלאומי שמתמקד ברפואת חילוץ".

"כמו כן יזמנו את פרויקט "ערכה רפואית" שבו אנחנו מדריכים את הקהל הרחב בין היתר בישובי עוטף עזה איך להשתמש בערכה הזאת על מנת שידעו לטפל בעצמם בעת הצורך".

 

במוצאי שבת הקרובה, יגיעו בר ועוד שניים מחבריו לספר על חוויות השירות מנקודת מבטם וכמובן גם על העמותה עצמה.

במסגרת האירוע, יוכלו הנוכחים לשמוע סיפורים מרתקים על עבודת הקודש שעושים לוחמי וקציני יחידת 669, וגם לצפות בסרטונים ותמונות המתעדים זאת.

"מטרת המפגש היא להגדיל את המודעות לקיומה ופעילותה של יחידה 669 ולעמותה בכל הנוגע לעשייה בארץ ובחו"ל ולחזק את תחושת היהדות של היחידה ההומניטרית ביותר בצה"ל. כמו כן, גם לספר עבודתה בגבולות ישראל ומחוצה לה, בסיוע לישראלים, יהודים ולכלל אזרחי העולם", מסביר בר על מהות וחשיבות האירוע, "בנוסף, בתור עמותה הרשומה כחוק בישראל ובארה"ב זו תהיה הזדמנות מצויינת לגייס תרומות על מנת שנוכל להמשיך לייצג את המדינה באופן הראוי לה".

האירוע פתוח לקהל הרחב החל מהשעה 7:30 בערב ויחל בצאת השבת, בבית משפחת בן אהרון ברחוב SHIRLEY AVE בנורת'רידג' שבוואלי לוס אנג'לס.

להרשמה ניתן ללחוץ כאן

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE