הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: חיפושים נרחבים אחר צעיר שגנב מכשירי אייפון מחנות ותקף מאבטח
הצעיר העלה את חשדו של המאבטח כאשר נכנס למקום, אך העימות הפיזי בין השניים התפתח רק כאשר הוא לקח שני מכשירי אייפון יקרים, הכניס אותם לתיק ופתח במנוסה. המאבק נמשך גם מחוץ לעסק, אולם המאבטח החליט שלא לסכן את חייו לאחר שהחשוד שלף סכין ותרסיס פלפל

משטרת לוס אנג'לס פרסמה השבוע סרטון מתוך אירוע השוד האלים שהתרחש מוקדם יותר החודש בשד' פיקו בעיר מתוך תקווה כי הציבור הרחב יזהה את החשוד ויסייע במעצרו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משמאל: העימות הראשוני בין השניים בתוך החנות; מימין: המאבק נמשך גם מחוץ לסניף (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

 

תחילת האירוע ביום חמישי הקודם, החמישי בספטמבר, בסביבות השעה 7:30 בערב. החשוד, גבר ממוצא אפרו אמריקאי בשנות העשרים לחייו, נכנס לסניף "בסט ביי" בשד' פיקו פינת שד' סאוטל, בסמוך למחלפים של כבישים מס' 10 ו-405.

החשוד תועד כשהוא לוקח עגלה ומסתובב בחנות כשהוא לוקח מוצרים יקרים. בשלב מסוים הוא הגיע לדלפק הטלפונים הניידים וביקש לרכוש שני אייפונים חדשים. כאשר העובד הניח את שני המכשירים על הדלפק, החשוד הכניס אותם לתיקו והחל בריצה לעבר היציאה.

 

 

מאבטח החנות, שבדיעבד סיפר שהצעיר העלה את חשדו עם כניסתו לחנות, ניסה לעצור אותו בגופו, והמאבק הפיזי בין השניים נמשך גם מחוץ לחנות. בתיעוד שפורסם ניתן לראות עוברי אורח רצים בבהלה אל תוך החנות בזמן שהשניים ממשיכים להיאבק על התיק. בשלב מסוים החשוד שלף סכין ותרסיס פלפל והחל לרסס את העובד, שבאותו רגע החליט שלא לסכן את חייו והוא שב לחנות.

 

צפו בתיעוד

 

החשוד ברח לכיוון מערב, ובהמשך פנה צפונה לכיוון שד' קורינת'. כאמור, המשטרה מקווה שפרסום התיעוד יביא למעצרו של החשוד. בנוסף, בלשי משטרת לוס אנג'לס טועים כי הצעיר פעל בשיטה דומה בלפחות שתי חנויות נוספות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE