הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בזמן ביקור סגן השר בישראל: צלב קרס צויר בתוך המשרד לביטחון מולדת
בסמוך למחלקה לענייני מודיעין במטה המשרד נמצאה הכתובת האנטישמית. "אני רוצה לבהיר את מה שראשי המשרד שלנו הבהירו בעבר: אין שום מקום לסמלי השנאה הללו, בטח שלא בבניין ממשלתי", נכתב במייל שנשלח לעובדים. חקירה נפתחה על מנת למצוא את מי שעומד מאחורי המעשה

צלב קרס צויר על קיר בקומה השלישית של מטה המשרד לביטחון מולדת (DHS) בוושינגטון די.סי., כך דווח אתמול (שישי) ברשת סי. אן. אן. 

לפי הדיווחים, הכתובת התגלתה בסמוך למחלקה לענייני מודיעין וניתוחי מודיעין דווקא כאשר סגן השר לביטחון מולדת לענייני מודיעין וניתוחי מודיעין, דיויד גלאו, נמצא בביקור בישראל, שם הוא ייצג את הממשל בטקס זיכרון שנערך לזכר נרצחי פיגועי 9/11.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

חקירה נפתחה, ובסי. אן. אן. ציטטו מייל ששלח בכיר במחלקה, בריאן מרפי, לחלק מהעובדים: "לצערי, צלב קרס התגלה היום בקומה השלישית. קודם כל, אני רוצה לבהיר את מה שראשי המשרד שלנו הבהירו בעבר: אין שום מקום לסמלי השנאה הללו, בטח שלא בבניין ממשלתי. ואין מקום למי שמאמין בסמלים הללו. שוחחתי עם סגן השר לביטחון מולדת לענייני מודיעין וניתוחי מודיעין, דיויד גלאו, שנמצאת כעת בישראל, והוא ביקש להבהיר עד כמה הוא נגעל מהפרשה", הוא כתב.

בהמשך הסביר מרפי בנוגע לתגובת המשרד, שכולל כמובן את מחיקת צלב הקרס. הוא גם כתב שכל מי שעובד במשרדים הסמוכים למקום שבו התגלה סמל השנאה יתבקש להודיע אם ראו משהו או מישהו חשוד במהלך יום שישי, כולל צוות התחזוקה של הבניין.

 

סגן השר לביטחון מולדת לענייני מודיעין וניתוחי מודיעין, דיויד גלאו, בטקס שנערך בישראל לזכר נרצחי 9/11 (צילום: המשרד לביטחון מולדת)

 

לסיום, מרפי חזר והדגיש כי "המשרד לביטחון מולדת אינו מוכן לגלות סובלנות כלפי מי שצייר את סמל השנאה", והוסיף כי חקירה יסודית נפתחה.

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בכמות הפשעים האנטישמיים, ביניהם גם מאות מקרים של ריסוס כתובות וסמלי הנאציזם. עם זאת, יתכן שמדובר באחד המקרים הבודדים שכתובת כה פוגענית מתגלה בתוך משרד ממשלתי. העובדה שזה קרה דווקא במשרד לביטחון מולדת צריכה להדאיג רבים בממשל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE