הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתום סאגה ממושכת: שירות MoviePass סוגר את שעריו
אחרי שהחברה עוד ניסתה להשיב את התלהבות הלקוחות עם שירות שיאפשר צפייה בסרט בודד ביום, אתמול החברה הודיעה באופן סופי על סגירת השירות כולו. לפני שנה וחצי עוד היו לה כשלושה מיליון מינויים, אבל כיום ישנם כ-225 אלף בלבד

חברת MoviePass הודיעה אתמול (שישי) באופן פתאומי כי היא סוגרת את שירות המינוי החודשי לבתי הקולנוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: AP)

 

מניות חברת האם של השירות – Helios and Matheson Analytics – צנחו ביותר מעשרה אחוזים בעקבות ההודעה, אם כי בשלב הזה המנייה כבר איבדה את ערכה לחלוטין ונסחרת עבור 0.0018 סנט.

בהודעה שנשלחה למינויים נכתב כי "השירות נאלץ להיסגר מכיוון שלא הצלחנו לבצע אירגון מחדש, וזאת למרות שמונתה ועדה לבחון את הנושא ולבחון חלופות לשירות".

בפן העסקי, עדיין לא ברור מה יעלה בגורל החברה, אך נראה שמכירתה בסכום נמוך תהיה בלתי נמנעת. בחודשים האחרונים, החברה התקשתה להשיב את אמון הלקוחות. במרץ שירות המינויים הושק מחדש במחיר של 9.95 דולר לחודש, מסלול שהקנה גישה לסרט ביום.

בפועל, הצניחה בכמות המינויים לא הפסיקה והגיעה ל-225 אלף בלבד, שנה בלבד לאחר שחצתה את רף 3 מיליון הצופים. הירידה במינויים גם הובילה לפיטורים, וכעת לחברה 12 עובדים בלבד.

עבור רבים מלקוחות השירות, ההידרדרות החלה כבר בשלהי חודש יולי 2018 כאשר הסרט "משימה בלתי אפשרית: התרסקות" הגיע לבתי הקולנוע בארה"ב. אלפי מינויים התלוננו לחברה על כך שלא הצליחו להשיג כרטיסים לסרט המבוקש, והחברה טענה בזמנו כי היה מדובר בתקלה טכנית בלבד. בפועל, לחברה היו קשיים כלכליים, שכן הם שילמו לבתי הקולנוע על כל צפייה בסרט, וכעת אנחנו יודעים לומר שזה היה תחילתו של סוף השירות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE