הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דה שכטר שואו: "דרך הקומדיה אני מגיע לכמה שיותר אנשים"
ה-"ילד הניצחי" מגיע לסיבוב הופעות עם מופע סטנד אפ בארה"ב. בריאיון מיוחד לכתבת היברו ניוז הוא מספר על רצונו לטעום קצת מאבק הכוכבים של הוליווד: "מאוד קורץ לי לנסות לשחק במגרש של הגדולים. מקווה שאעשה את זה בקרוב"

ביום רביעי ה- 18 בספטמבר בשעות הערב ייפתחו דלתות מועדון ה"מינט" בלוס אנג'לס ולבמה יעלה השחקן, המנחה והדוגמן, עפר שכטר. אחרי שצבר לא מעט מיילים בטלוויזיה, בקולנוע ובתיאטרון, עכשיו הוא ממשיך גם לצבור לא מעט הופעות לרקורד בעולם הסטנד אפ.

שכטר עבר לא מעט בחייו המקצועיים. הוא החל את דרכו בתוכנית הנוער "אקזיט" המשיך ל"מועדון לילה", "משחק החיים", "האלופה", "צחוק מעבודה", הנחה את תוכנית הכישרונות "גוט טאלנט ישראל", "האח הגדול" ועוד תוכניות, סדרות, סרטים והצגות רבות. יש לו הרבה מה להגיד והוא לא חושש להוציא הכל על הבמה.

הכל כשר, הכל נכנס למופע של שכטר, אם זה משהו קטן בחייו האישיים, שהוא לא מפחד לחשוף, ואם זה אלתורים עם הקהל. שכטר סוחף את הציבור ולא חושש לרגע.

רגע לפני שהוא אורז מזוודות וטס להופיע בלוס אנג'לס ובאריזונה הוא יושב איתנו לשיחה צפופה, מדבר על האהבה שלו לעולם הסטנד אפ ואומר שהוא מקווה שאולי בקרוב נראה אותו יותר בארה"ב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אמיתי ובפרצוף

אם תשאלו אותו על החוויה ועל מה כל כך מיוחד בהופעות הסטאנד אפ שלו הוא אולי יצטנע מעט אבל בסופו של דבר מדובר במופע שמכניס אותנו לעולמו האישי ולמחשבות המעניינות המתרוצצות בראשו.

"המופע שלי מדבר על החוויות שלי מהחיים בתור רווק, על המשפחה, קצת על הזוגיות שהייתה ועל דברים רגילים, ואף שטויות שאנשים נתקלים בהם ביום יום. כמובן, חלק מהחוויות מוקצנות כדי להעצים את הקומדיה. המופע מאוד פרוע ואין לי הרבה צנזורה עצמית, זה מה שאני אוהב בסטנדאפ, אני יכול להגיד הכל".

- אתה משתף את הקהל בחיים האישיים שלך? חיי המין בין היתר? אין פחד שזה חושפני מדי?

"זה כל הכיף. זה כמו טיפול עבורי. אני מקלף מעצמי שכבות בעזרת הסטנדאפ. לפעמים אני חושב שזה יותר בשבילי מאשר בשביל הקהל. מבחינתי, ככל שיותר יותר חושפני כך זה יותר טוב".

- מה התחושה כשאתה על הבמה לבדך רגע לפני שאתה מתחיל?

"תמיד לפני הופעות יש קצת מתח והתרגשות ,אבל מרגע שאני דורך על הבמה אני כמעט לא חושב. אני מנסה לזרום כמה שיותר עם הסיטואציה ולהיות נוכח. אם מתחילות לעלות מחשבות זה בעייתי, זה תוקע את הזרימה הטבעית ומאט אותך. הופעה טובה היא הופעה שלא הבנת איך היא נגמרה פתאום, ומי היה על הבמה. זה די דומה תחושה שאתה נוהג ופתאום מגלה שהגעת, ולא מבין איך. פשוט הנהג האוטומטי השתלט".

 

- אחרי שנים של טלויזיה, קולנוע, תיאטרון יצאת לעולם הסטנד אפ, ועכשיו הופעות בחו"ל. איך זה מרגיש?

"הופעות בחו"ל זה כיף. אני מקווה שזאת רק ההתחלה. מתחיל בקטן כדי לטעום, ולאט לאט אגדל ואתפתח".

- אתה מרגיש שזה שונה להופיע בישראל מלהופיע בחו"ל?

"זה קצת שונה. כשמופיעים בחו"ל אתה לא קרוב לבית שלך שנותן לך בטחון, וזמן להתכונן כראוי. אתה גם לא בטוח אם האנשים בחו"ל חווים את אותם דברים שאתה חווה בארץ, ואז נשאלת השאלה אם יצליחו להתחבר ולצחוק, כי בסופו של דבר צחוק נובע הרבה מהזדהות".

- זו לא הפעם הראשונה שאתה מופיע מחוץ לישראל. קרה לך שהרגשת שאתה ישראלי מדי לקהל?

"עדיין לא קרה למזלי".

- יש דברים שאתה פחות תיגע בהם בסטנד אפ לישראלים בחו"ל שאולי כן תיגע בהם עם הקהל בישראל?

"כרגע אני נוגע באותם דברים. בסופו של דבר, אני מנסה להיות כמה שיותר אני, ולהצליח בעזרת הקומדיה שלי להגיע לכמה שיותר אנשים".

- מה התחושה כשאתה פוגש ישראלים בחו"ל שמגיעים לראות אותך וצמאים לשמוע הומור בעברית?

"בפעם האחרונה הופעתי עם גורי אלפי בלוס אנג'לס, והיתה ממש חוויה מוצלחת. הקהל צחק בטירוף והרגשתי את הצמא שלהם לישראליות. היה נהדר. אני מקווה שהחוויה הזו תחזור על עצמה".

- היתה סיטואציה מסויימת שריגשה אותך בהופעה לישראלים בחו"ל?

"אין סיטואציה ספיציפית אבל אני זוכר שהייתה התרגשות מאוד גדולה אחרי שהופעתי מחוץ לארץ. היו תגובות טובות מאוד של הקהל. הרבה אנשים לא ידעו בכלל שאני עושה סטנדאפ אז הם היו מופתעים מאוד. זה תמיד כיף להפתיע לטובה, אבל סטנדאפ זה מקצוע הפכפך. לפעמים יכולה פתאום להיות הופעה פחות טובה, ואז חוזרים לשולחן השרטוטים. זה מה שמדהים במקצוע הזה, אתה אף פעם לא יכול לנוח על זרי הדפנה. צריך תמיד להיות על קצות האצבעות- חם ומוכן".

 

 

לא אחת כינו את שכטר 'הילד הנצחי'. המראה הצעיר והחיוך השובבי נראה שמשאירים אותו כלפי חוץ צעיר לנצח אבל הרוח, הפתיחות והזרימה הטבעית שלו בכל מה שידיו נוגעות באמת הופכות אותו לאותו ילדון משובב ואהוב. זה חלק מהקסם המיוחד שבו שגורם לו לסחוף אחריו את הקהל ולא משנה איפה הוא נמצא ובאיזו שפה הוא מדבר. שכטר שכבר ניסה הכל בעולם הכוכבות הישראלית קורץ עתה לעבר לים, לארץ האפשרויות, ארה"ב. כשאנחנו מדברים על חברו, גורי אלפי, שגם ניסה את מזלו וכשרונו באמריקה, הוא אומר שהוא בהחלט חושב על הכיוון הזה.

"מאוד קורץ לי לנסות לשחק במגרש של הגדולים, בארה"ב, אבל קשה ומפחיד לעשות את המעבר מהבטוח והמוכר. אני מקווה שאעשה את זה בקרוב, כי בכל זאת חיים פעם אחת, וצריך ללכת אחרי החלומות גם אם זה מפחיד".

- אתה מתנסה גם בסטנד אפ באנגלית?

"אני עושה סטנדאפ באנגלית בארץ ועשיתי גם בלוס אנג'לס לא מעט פעמים בבמות פתוחות. זה מאוד מרגש. כמו ללמוד לחקות מחדש. זה גם מאוד משפר את העברית, כי פתאום היא נראית לך כל כך קלה".

 

 

- כשאתה עושה סטאנד אפ באנגלית המבטא שלך ישראלי, זה מאפשר לך הקלות מול הקהל?

"האמת שיש לי מבטא קרוב לאמריקאי. עבדתי כל המבטא שלי קשה ואני עדיין עובד עליו. אני יכול כמובן להשתמש בישראליות שלי אבל בסטנדאפ מה שמשנה הוא אם הצחקת או לא וזהו. אין תנאים מקלים. לקחתי גם שיעורים ומאז אני מקפיד על אימונים יום יום. זה דורש שעות אימונים כדי להתגבר על המבטא הישראלי".

- למה אתה משקיע כל כך בלימוד מבטא אמריקאי יותר, מתוך מחשבה לעתיד?

"כן, זה יותר קריטי למשחק מאשר לסטנדאפ. אם אתה רוצה לשחק אמריקאי זה צריך להיות מושלם".

- יש כבר הצעות לתפקיד על הפרק בהוליווד?

"לצערי עוד אין משהו ספציפי. עשיתי תפקידון פצפון בסרט של נטפליקס ששודר בארץ וזהו, אבל נקווה שתהיינה עוד הזדמנויות בקרוב. "העתיד מלא באפשרויות, אני כרגע בצילומים של עוד עונה של 'שנות ה-80', ועובד על תוכנית שכרגע לא כל כך אפשר לדבר עליה. כמובן, הסטנדאפ שזאת עבודה לא נגמרת".

אז בקרוב מאוד תוכלו לראות את שכטר בלוס אנג'לס ובאריזונה במופע הומור, אמיתי וכן שישאיר אתכם צמאים לעוד ממה שיש לו להציע. הוא מבחינתו אומר : "יש פסגה ויש לי עוד לאן לטפס כדי להגיע אליה".

 

לינק למידע ורכישת כרטיסים להופעה בלוס  אנג'לס - www.ofermint.eventbrite.com

יום רביעי, ה-18 בספטמבר, בשעה 8:30 בערב. פתיחת דלתות בשעה 7:30.

ההופעה במועדון ה-״מינט״ ישיבה סביב שולחנות עם אפשרות להזמין אוכל ושתייה.

לינק למידע ורכישת כרטיסים להופעה באריזונה- www.oferarizona.eventbrite.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE