הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עשרות חבילות מריחואנה נשטפו אל החוף במאליבו
במשמר החופים ומשרד השריף של מחוז ונטורה מנסים להבין אם מדובר בניסיון הברחת סמים אל או מחוץ למדינה, אך אין קצה חוט בחקירה. מסוקים וכלי שיט סרקו את האזור במטרה לאתר אנשים שאולי נפלו למים מכלי השיט, אך איש לא נמצא

סירת מנוע ובה 41 חבילות של מריחואנה נשטפה אל חופי העיר מאליבו שבדרום קליפורניה במהלך סוף השבוע, כך על פי רשויות החוק באזור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חבילות הסמים שנמצאו בסמוך לאי קטלינה בחודש שעבר (צילום: משמר החופים / ויקיקומונס)

 

בסביבות השעה 6:20 בבוקר יום שבת התקבלה קריאה במוקד בסיס משמר החופים בלוס אנג'לס ולונג ביץ' על סירה באורך של כ-35 רגל (כ-10 מטר) שאותרה על החוף. אנשי משמר החופים הגיעו למקום, ובכלי השיט הם מצאו לא פחות מ-577 פאונד (כ-261 ק"ג) של סמים מסוג מריחואנה.

מסוק של משמר החופים הוזעק אל האזור וביצע סריקות נרחבות במטרה לאתר אנשים שאולי היו על גבי הסירה ונפלו. חיפושים אלה הסתיימו ללא הצלחה כעבור שעות בודדות. אל המקום הוזעקו גם אנשי משרד השריף של מחוז ונטורה, שסייעו בפינוי הסמים וכלי השיט מהחוף.

עדיין לא ברור למי שייכת הסירה או מהיכן הגיעה, אך, כאמור, חקירה משותפת נפתחה ובמשמר החופים מתייחסים לאירוע בחומרה. רק בחודש שעבר נרשמה תקרית דומה כאשר 43 חבילות מריחואנה נשטפו אל חופי האי קטלינה (מול לוס אנג'לס). עוברי אורח הזעיקו את המשטרה לאחר שמצאו את הסמים - חלקם בחוף וחלקם עדיין צפים במים - והמשטרה העריכה כי שווי הסמים עומד על מיליון דולרים.

הערכת החוקרים היא שמדובר בניסיון לעקוף את הגבול הדרומי שבו תוגברה האבטחה בשנתיים האחרונות. עשרות שקיות המריחואנה הועברו למעבדות רשויות הבריאות במטרה לקבוע את המקור שלהם.

בתחילת החודש חוו תושבי פלורידה אירוע דומה כאשר חבילות קוקאין נשטפו אל החוף במהלך סופת ההוריקן "דוריאן".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE