הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: חטיפה ואונס על ידי נהג ליפט בוואן נייס
האשה אשר יצאה מבר שבו בילתה, הזמינה את שירות ההסעות במטרה לשוב לדירתה. במקום זאת היא נפלה קורבן בידי החשוד, שנעצר רק ביום שישי האחרון, למרות שמדובר באירוע שהתרחש לפני כשנה. מקרה דומה אירע בחודש שעבר בניו יורק כשנערה בת 15 הצליחה להמלט ברגע האחרון מניסיון תקיפה מינית

נהג ליפט מואשם בחטיפה ואונס נוסעת שאסף מבר באזור ואן נייס שבלוס אנג'לס.

אוקטביו גומז בן ה-38 נעצר ביום שישי האחרון וכפר באישומים לפיהם במהלך חודש אוקטובר בשנה שעברה, הוא הגיע סמוך לשעה 10 בלילה ליעד איסוף נוסעת שהזמינה את שירותיו באמצעות אפליקציית ליפט, על מנת לשוב לביתה.

על פי כתב התביעה, במקום לנסוע למקום מגוריה, הוא לקח אותה בניגוד לרצונה לאזור מבודד, שם אנס אותה.

בעקבות האירוע, הנוסעת פנתה למשטרה, וגומז נעצר בזמן משמרת בעבודתו. מסיבה שאיננה ברורה, מספר ימים לאחר מכן, הוא שוחרר, עד למעצרו, כאמור, במהלך יום שישי.

מטעם חברת ליפט נמסר כי עם פניית המשטרה, הנהג הוסר משירות האפליקציה, כבר בחודש אוקטובר.

אם יורשע, הוא צפוי להשלח למאסר עולם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה: שאטרסטוק

בחודש שעבר הוגש כתב אישום כנגד נהג אובר בניו יורק בגין חטיפת נערה בת 15 וכוונה לבצע בה תקיפה מינית.

על פי התביעה, הנהג, שון וויליאמס, בן ה-32, אסף את הקטינה במהלך חודש יולי, סמוך לשעה 11:15 בלילה, ממסיבת יום הולדת 16 של חברתה באטלנטיק ביץ', לונג איילנד. הורי הנערה הזמינו את שירות ההסעות השיתופיות במטרה להחזירה לביתה במריק, ניו יורק.

מיד לאחר שעלתה למכונית, ביטל וויליאמס את הנסיעה באפליקציה וניסה לשדל את הקטינה לצאת עימו ולשתות ביחד אלכוהול כשלדברי התובעים, מטרתו הייתה להביאה לדירתו ולתקוף אותה מינית.

"משפחתה של בת ה-15 סמכה על שירותי אובר שידאגו להחזיר אותה הביתה בבטחה לאחר שבילתה באירוע יום הולדת, אך לנאשם היו תוכניות אחרות, הוא חטף אותה ורצה לבצע בה תקיפה מינית בזמן שהיא תחת השפעת האלכוהול שהביא לה", מסרה תובעת מחוז נסאו, מדליין סינגס בהצהרתה לכלי התקשורת.

אוקטביו גומז. צילום: משטרת לוס אנג'לס

בזמן החטיפה, הנערה הזהירה את וויליאמס לגבי גילה, אך הוא המשיך בנסיעתו לעבר דירתו בברוקלין. לבסוף היא הצליחה לברוח מהמכונית בתואנה שעליה ללכת לשירותים, מה שאילץ את הנאשם לעצור והיא ניצלה זאת כדי לרוץ לעבר סניף מקדונלדס שהיה בסמוך אליה ומשם הזעיקה את המשטרה.

וויליאמס שנעצר מספר ימים לאחר מכן, התייצב בבית המשפט כשעומדים נגדו האישומים בגין חטיפה, סיכון ביטחונה של הילדה וכליאתה באופן בלתי חוקי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE