הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניק קרטר נאלץ להוציא צו הרחקה נגד אחיו: "רצה לרצוח את אשתי ההרה"
הזמר הפופולארי הסביר בהודעה שכתב בטוויטר כי "לא נותרה ברירה" מלבד הוצאתו של הצו, אך בו בזמן נכתב כי "אנחנו מאוד אוהבים את אחינו". ארון קרטר לו נותר חייב וצייץ עשרות הודעות כגון "מייקל ג'קסון אמר לי שזה יקרה" ו-"אני וניק סיימנו לכל החיים"

הזמר ניק קרטר, שמוכר לרבים כאחד מחמשת חברי לקהת "בקסטריט בויז", נאלץ להוציא צו הרחקה כנגד אחיו ארון - זמר אף הוא - וזאת מכיוון שהוא "הודה יש לו כוונה להרוג את אשתי ההרה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האחים ניק וארון קרטר (צילום: Getty Images)

 

ניק פרסם אמש (שלישי) הודעה בחשבון הטוויטר שלו ובו כתב כי הוא ואחותו נאלצו להוציא את הצו בגלל "התנהגותו של ארון, שממשיכה לעורר דאגה". עוד נכתב כי "אנו אוהבים את אחינו מאוד, אך לא נותרה לנו ברירה אלא לנקוט בכל האמצעים כדי להגן על המשפחות שלנו ועל עצמנו. אנחנו מקווים שיקבל את הטיפול הראוי לפני שיסב נזק לעצמו או לאחרים".

בית המשפט הסכים להעניק את צו ההרחקה, וכעת לארון אסור להתקרב לניק, לאשתו לורן ויתר בני המשפחה. ארון עצמו הגיב לצו כבר אמש וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי "אני נדהם ממהאשמות הללו, ואין לי כל כוונה לפגוע באף אחד, בטח שלא משפחתי", הוא צייץ. זמן קצר לאחר מכן הוא החל לפרסם ציוצים מעט משונים, למשל כאשר כתב "אני אהיה בסדר גמור בלעדיהם, הם צריכים לעזוב אותי בשקט. מייקל ג'קסון אמר לי שזה יקרה והוא צדק".

לטענתו של ארון, המשטרה הגיעה לביתו 8 פעמים בשבועיים האחרונים כדי "לבדוק את מצבו הנפשי". את סדרת הציוצים הוא סיים עם ההודעה, "שמור על עצמך, ניק. אתה ואני סיימנו לכל החיים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE