הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כמו סרט אימה: דג חייזרי במיוחד נלכד במסע דייג
היצור הפרהיסטורי שהה בעומק של 2,600 רגל במימי נורבגיה כשנתפס על ידי אוסקר לונדהאל, מדריך דייג מקומי שיצא לחפש דג "נורמטיבים". למרות החשש ממראהו המרתיע, סיפר הדייג כי הוא היה די טעים

דייג בנורבגיה היה המום למראה הדג הלא שגרתי שעלה בחכתו, בעל עיניים בגודל עצום שכיסו כמעט את כל ראשו.

לדבריו, הוא כמעט נפל מהסירה שראה לראשונה את היצור המוזר. אוסקר לונדהאל, מדריך דייג יצא לחיפוש אחרי דגי הליבוט כחולי בסמוך לאי הנורבגי אנדויה, ובעומק של כ2,600 רגל, לכד את השלל היחודי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בראיון לכלי התקשורת, סיפר כי "חיפשנו את דגי ההליבוט במרחק של כחמישה מייל מקו החוף. היו לי 4 קרסים בשורה אחת ולפתע הרגשתי משהו גדול באחד מהם. לקח לי חצי שעה למשוך את הדג כלפי מעלה, בשל העומק הרב בו הוא היה".

מלבד הדג גדול העיניים, הצליח לונדהאל ללכוד דגים רגילים נוספים, אך מיותר לציין מה לדעתו הייתה גולת הכותרת של מסע הדייג, "זה יה פשוט מדהים, מעולם לא ראיתי דבר כזה בעבר. היה לו מראה של דינוזאור".

 

לדבריו, דייג נוסף שהיה עימו ידע לספר כי מדובר בראטפיש (RATFISH). זהו דג פרהיסטורי ממשפחת הכרישים שקיים למעלה מ-300 מיליון שנה וחי במעמקי הים כשדי נדיר ללכוד אותו.

מכוון שהדג מת זמן קצר לאחר שנלכד, לונדהאל החליט שמותו לא יהיה לחינם ובחר לקחת אותו הביתה ולטגן אותו. הוא סיפר שתחילה היה פסימי בשל מראהו המרתיע, אך בהמשך הופתע שכן "הוא דווקא היה מאוד טעים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE