הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חברת תקשורת מובילה מציעה 1,300 דולר כדי לצפות ב-13 סרטי אימה המבוססים על ספריו של סטיבן קינג
הבחירה בסטיבן קינג התקבלה לקראת יציאתו של הסרט "דוקטור סליפ" בנובמבר ועל רקע הצלחת הסרט "זה: חלק 2", ומי שייבחר להשתתף יצטרף לענוד פיטביט שיעקוב אחר הדופק שלו. הצפייה תצטרך לקרות עד חג ההאלווין שחל בסוף חודש אוקטובר

מי שחיפש בשנים האחרונות עבודה חדשה, בוודאי יסכים עם כך שתיאורי המשרות לפעמים מציירים תמונה לא נכונה של העבודה. עד כדי כך שלעיתים קרובות אנשים מתעלמים מעבודות שנראות "טובות מדי". השבוע נודע שחברת התקשורת Dish Network מחפשת בן אדם אחד לעבודה שעל פניה נראית כטובה מדי: 1,300 דולרים עבור צפייה ב-13 סרטים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסופר סטיבן קינג לצד שתי דמויות מוכרות: "ג'ק טורנס" מ"הניצוץ", ו-"פניוויז הליצן" מסרטי "זה" (צילום: Getty Images / Shutterstock)

 

אך לא מדובר בסרטים סתמיים: מדובר ב-13 סרטי אימה המבוססים על ספריו של סטיבן קינג, ומי שייבחר לתפקיד יצטרך להשלים את הצפייה עד ליל כל הקדושים ("האלווין") ב-31 באוקטובר. הבחירה בסטיבן קינג לא מקרית, שכן הסרט "זה: חלק 2" המבוסס על ספרו הגיע לבתי הקולנוע ברחבי ארצות הברית בתחילת החודש. סרט נוסף שנכתב ע"ב אחד מספריו הוא "דוקטור סליפ", שיגיע לבתי הקולנוע בשבוע הראשון של נובמבר.

מי שייבחר לתפקיד יצטרך למלא לא מעט ניירת ולספר עם מי צפה בסרט, מה הם חשבו על הסרט לפני הצפייה, בזמן הצפייה ואחריו, והאם הם הצליחו לישון במהלך הצפייה. אותו זוכה מאושר גם יענוד שעון פיטביט שיעקוב אחר נתונים כגון דופק וכדומה. 

הסרטים שאותו זוכה יצטרך לראות עד סוף אוקטובר הם: קארי, ילדי התירס, כריסטין, קריפשואו, קוג'ו, דרים קאצ'ר, הערפל, בית קברות לחיות, Salem's Lot, הניצוץ, זה, מיזרי ו-Thinner.

"חובבי סרטים? מפחדים מסרטי אימה? מתים על אדרנלין? כל התשובות נכונות? עבודה זו לא לבעלי לב חלש, אבל יכול להיות שזה בשבילכם. המועמד המושלם ידע להקפיד על פרטים ולעקוב אחר עצמו במהלך הניסוי, והם מוזמנים לתעד את הצפייה ברשתות החברתיות!", נכתב בהודעה של Dish.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה כאן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE