הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
3 חודשים לאחר מות אשתו: דווין "דוג" צ'פמן אושפז בשל "לב שבור"
בת' צפמן נפטרה בחודש יוני האחרון לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, וכבר בחודש שעבר הודה דווין כי הוא מתקשה להתמודד עם האובדן: "לפעמים אני לא אוכל רק כדי להרגיש משהו". בראיון לתקשורת המקומית בקולורדו, שם אושפז במהלך הסופ"ש הקודם, הוא טען כי מות אשתו תרמה להדרדרות הבריאותית שלו

דווין "דוג" צ'פמן בן ה-66 אושפז במהלך סוף השבוע האחרון בקולורדו לאחר שהתלונן על כאבים בחזהו, ואתמול (חמישי) הוא העניק ראיון לתקשורת המקומית במדינה ובה סיפר על שיפור שנרשם במצבו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דווין ואשתו בת' (צילום: Getty Images)

 

"אני עובר דברים ברמה הפסיכולוגית שמקשים על הבריאות הפיזית שלי. אני חושב שהלב שלי פשוט נשבר", הוא אמר והתייחס למותה של אשתו, בת', ביוני האחרון. בני הזוג מוכרים לרבים מהסדרה "Dog the Bounty Hunter" ששודרה בערוץ A&E מ-2004 ועד 2012.

לפני כשנתיים הודיעה בת' שהיא אובחנה כחולה במחלת סרטן הגרון, ובדצמבר 2017 היא סיפרה שהצליחה להתגבר על המחלה הקשה. אך המחלה חזרה לפני כשנה, והיא נפטרה בבית החולים בהוואי. "דוג" כתב בזמנו כי "השעה כעת 5:32 בבוקר, השעה שבה בת' הייתה מבצעת הליכה על הר. היום, היא הלכה על המדרגות לגן עדן. אוהב אות, בת'".

לפי הדיווחים, דווין חש ברע כבר ביום חמישי האחרון והתלונן על קוצר נשימה. רק כאשר הכאבים גברו והתפשטו ליתר חלקי החזה, הוא החליט לגשת לרופא, שמיד המליץ על אשפוז. בחודש שעבר סיפר "דוג" על הקשיים שעובר מאז מות אשתו, שכוללים בעיות בתזונה ודיכאון קליני: "לפעמים אני לא אוכל כלום עד שאני ממש רעב כי אני רוצה להרגיש משהו", הוא אמר.

 

הציוץ המרגש של "דוג" לאחר מותה של בת' בקיץ (צילום: טוויטר / AP)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE