הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נטפליקס חתמה על הסכם עם סוני כדי לשדר את הסדרה סיינפלד
מינויי נטפליקס אומנם ייאלצו לעבור שנה ללא סדרה אולטרה פופולארית משנות ה-90, אך ב-2021 הם יקבלו גישה למאות הפרקים של סיינפלד. לא ברור כמה שילמה ענקית הסטרימינג, אך יודעי דבר הסבירו כי מדובר ביותר ממה ששולם על חברים (כ-425 מיליון דולר)

כל 236 הפרקים של הסדרה המיתולוגית "חברים" יוסרו משירות הסטרימינג "נטפליקס" החל מהשנה הבאה, אך השבוע נודע כי ענקית התוכן הגיעה לסיכום עם סדרה לא פחות פופולארית ומיתולוגית, שגם היא שודרה בשנות ה-90 ברשת אן. בי. סי.: סיינפלד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שחקני סיינפלד וחברים (צילום: קאסל רוק הפקות / האחים וורנר)

 

180 הפרקים של הסדרה שיצרו יחדיו ג'רי סיינפלד ולארי דיויד יגיעו לשירות הסטרימינג לאחר שנטפליקס חתמה על הסכם עם חברת ההפקות Sony Pictures Television. חברים תעשה את דרכה לשירות הסטרימינג החדש של טיים וורנר, HBO Max. סדרה פופולארית נוספת (לפחות מבחינת הצופה האמריקאי הממוצע) שגם תעזוב את נטפליקס לטובת HBO Max היא "המשרד".

נכון להיום, הסדרה משודרת בשירות הסטרימינג Hulu בארצות הברית, ובאמצעות אמזון פריים בשווקים הבינלאומיים. "סיינפלד" תעבור לנטפליקס ב-2021 כאשר החוזה הנוכחי עם הולו יסתיים, ועל פי הדיווחים ההסכם עם סוני יימשך עד 2026.

 

 

לא פורסמו פרטים פיננסיים של העסקה, אך ברשת CNBC דווח כי תג המחיר ששולם על זכויות הסטרימינג "גבוה באופן משמעותי" ממה שנטפליקס שילמה על חברים (כ-425 מיליון דולר) והמשרד (כחצי מיליארד דולר). העובדה שנטפליקס שילמה סכומי עתק עבור הזכוית לשדר את הסדרה חושפת את קו המחשבה של ראשי החברה, שעדיין מעוניים לשלב תכנים ישנים ומוצלחים עם הפקות מקור כגון "דברים מוזרים" ו"הכתר".

סיינפלד משודרת ב-Hulu מאז 2015 לאחר ששירות הסטרימינג הסכים לשלם 130 מיליון דולר. כאמור, תשלום זה היה עבור זכויות השידור בארה"ב, אך ההסכם של נטפליקס יהיה תקף לכל מדינות העולם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE