הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אכזבה לחובבי המסיבות בווגאס: אזלו הכרטיסים לפסטיבל המוסיקה EDC
פסטיבל המוסיקה הפופולארי Electric Daisy Carnival אומנם יחל רק בעוד שמונה חודשים, אך כל סוגי הכרטיסים נמכרו כבר עתה, פחות מ-48 שעות לאחר שהחלה מכירתם. על פי ההערכות, יותר מחצי מיליון איש יגיע לפסטיבל בשנה הבאה

למרות העובדה שפסטיבל המוסיקה הפופולארי Electric Daisy Carnival יפתח רק באמצע חודש מאי 2020, מוקדם יותר היום (שני) הודיעו מארגניו כי כל הכרטיסים אזלו לאירוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הצלחת הפסטיבל השנה הובילה לטירוף סביב הכרטיסים (צילום: טוויטר)

 

"תודה רבה לכולכם, אבל אזלו כל הכרטיסים ל-EDCLV2020", נכתב בחשבון הטוויטר של הפסטיבל פחות מ-48 שעות לאחר תחילת מכירת הכרטיסים.

למען הסר ספק, מדובר בכל סוגי הכרטיסים השונים: "כניסה כללית", "כניסה כללית +" ו-"VIP". הנתון המדהים ביותר, מדהים לעובדה שהפסטיבל יפתח רק בעוד 8 חודשים, הוא שמארגניו לא פרסמו דבר בנוגע לאמנים שצפויים להופיע, דבר שמעניק תוקף נוסף לפסטיבל, שיתקיים בפעם העשירית בשנה הבאה.

 

הפסטיבל מושך אליו עשרות אלפי צופים (צילום: ויקיקומונס)

 

הפסטיבל יתקיים בין ה-15 ל-17 במאי 2020 במסלול מרוצי מכוניות הראשי של לאס וגאס (Las Vegas Motor Speedway), הממוקמם כ-15 מייל (כ-25 ק"מ) צפון-מזרחית לעיר. לפני ארבעה חודשים, בפסטיבל של 2019, הגיעו כ-470 אלף איש (במשך שלושת הימים יחדיו), ועל פי ההערכות, בשנה הבאה המספר יחצה את רף חצי המיליון.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE