הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בלב ואלי לוס אנג'לס: סוכנת נדל"ן הותקפה במהלך בית פתוח
במשטרה מחפשים אחר החשוד, שתועד כשהוא דוחף את האישה לקרקע ותוקף אותה מינית לפני שהוא בורח מהמקום. האירוע כולו תועד במצלמת האבטחה בבית. סוכנת הנדל"ן: "לא ישנתי רגע אחד, זה כמו סרט רע שמתנגן בלופ ואני לא יכולה לעצור אותו"

מצלמת אבטחה ביתית תיעדה את תקיפתה של סוכנת נדל"ן בזמן שהיא ערכה בית פתוח בנכס בשכונת אנסינו שבוואלי לוס אנג'לס במהלך סוף השבוע האחרון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי התקיפה מחוץ לבית באנסינו (צילום: מתוך מצלמת האבטחה)

 

התקיפה הקשה אירעה שלשום בשכונת אנסינו בלב הוואלי. סוכנת הנדל"ן, ששמה לא פורסם, סיפרה לתקשורת המקומית שהיא התמקמה בבית בשד' זלזה (Zelzah) בשכונה במטרה להציג את הבית למספר רוכשים פוטנציאלים. חלק מהאנשים שהגיעו תיאמו זאת מראש, אולם האירוע היה פתוח בפני הקהל הרחב.

התוקף התחזה לאחד מאותם רוכשים, ובתיעוד שהועלה לרשתות החברתיות ניתן לראות אותו לוחץ את ידה מחוץ לדלת הראשית, ככל הנראה לאחר שהיא הראתה לו את הבית. לפתע, הוא מזנק לעברה ודוחף אותה אל הקרקע.

 

 

בזמן שסוכנת הנדל"ן זועקת לעזרה מהקרקע, התוקף מישש את שדיה וברח מהמקום. האישה סבלה ממספר חתכים ברגלה, אך למרבה המזל הפגיעה הפיזית הסתיימה בכך. בפן הנפשי, לעומת זאת, הקרע עמוק יותר: "אני רואה אותו כל הזמן, ממש מול העיניים שלי. לא ישנתי רגע אחד בלילה, זה כמו סרט רע שפשוט מתנגן בלופ, ואני לא יכולה לעצור אותו", היא אמרה.

 

 

שניות ספורות לפני שדחף את האישה, התוקף תועד כשהוא מרים את ראשו ומביט ישר למצלמה, דבר שכמובן העניק למשטרה תמונת פנים ברורה שלו. כעת נעשים מאמצים גדולים לזהות ולאתר אותו, והחוקרים מקווים כי עצם פרסום התיעוד יסייע בכך.

 

התוקף מביט למצלמה רגע לפני שדחף את האישה המבוהלת (צילום: מתוך מצלמת האבטחה)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE