הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"רוצה להכניס אותה להריון": סטוקר של מיילי סיירוס נעצר בהופעתה בלאס וגאס
דיויד רומסי בן ה-42 נעצר בתוך היכל טי-מובייל בעיר במהלך פסטיבל iHeartRadio לאחר שצייץ איומים כגון "אני ומיילי נחגוג עם טופאק, מייקל ג'קסון וכל השאר שאיבדנו"

מעריץ של הזמרת מיילי סיירוס שככל הנראה סובל מבעיות נפשיות, נעצר במהלך סוף השבוע לאחר שהגיע להופעתה של סיירוס במסגרת פסטיבל iHeartRadio שנערך בלאס וגאס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רומסי נעצר במהלך פסטיבל המוסיקה הפופולארי בלאס וגאס בזמן שמיילי הופיעה (צילום: Getty Images / משטרת לאס וגאס)

 

צוות האבטחה של הזמרת כבר קיבלו את תמונתו של דיויד רומסי בן ה-42 לאחר שכתב כמה ציוצים מעוררי דאגה בחודשים האחרונים, לרבות רצונו להכניס את סיירוס להריון, והודעה שפורסמה בתחילת החודש ובה כתב כי הוא ומיילי "יוכלו לחגוג עם טופאק, ביגי, פרינס, מייקל ג'קסון וכל השאר שאיבדנו". את ההודעה האחרונות הוא סיים עם הסבר מפורט לגבי "המקום שבו מיילי יכולה למצוא אותו".

רומסי אותר בתוך היכל טי-מובייל בלאס וגאס ביום שבת במהלך פסטיבל המוסיקה הפופולארי שנערך במקום. המאבטח של מיילי עיכב אותו בזמן שהמשטרה הוזעקה למקום, והוא נעצר בגין איומים לרצח. רומסי אמר למאבטח בזמן שהם המתינו להגעת השוטר כי "מטרת חיי היא להכניס אותה להריון".

 

הציוץ שהעלה רןצסח לחשבונו יומיים לפני שנעצר (צילום: טוויטר)

 

בפוסט שהעלה ביום חמישי האחרון מחוץ למקום ההופעה, רומסי כתב: "מחכה להופעה שלך, מקווה שנוכל להיפגש לפניה. אני אשיג לנו חדר איפה שתרצי, אני מכיר את העיר ואת המלונות הטובים", הוא כתב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE