הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"לא רציתי שהיא תפספס את הטיול": מורה סחב על גבו תלמידה הסובלת ממום מולד
ריאן קינג בת ה-10 סובלת מספינה ביפידה, או שדרה שסועה, ולכן אמה סברה שהיא לא תוכל לצאת עם יתר בני כיתתה לטיול בפארק לאומי. אלא שהמאמץ של אחד המורים, ביחד עם סיוע מהורה אחר, העניקו לילדה הקטנה עצמאות מאמה והזדמנות לבלות עם חבריה: "בית הספר מלא בחמלה ואמפתיה, בחיים לא יתנו לה להרגיש שהיא לא שייכת", אמרה אמה

ילדה בת 10 מהעיר לואיוויל (קנטקי) שנולדה עם שדרה שסועה הצליחה לצאת לטיול עם שאר בני כיתתה לאחר שהמורה שלה הסכים לסחוב אותה על גבו לאורך כל הטיול.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המורה, ששמו לא פורסם, לצד ריאן בת ה-10 (צילום: TeamRyanSB@)

 

ריאן בת ה-10 סובלת ממום מולד בשם ספינה ביפידה, כך שאמה ידעה שעליה לתכנן טיול חלופי כאשר נודע לה שכיתתה צפויה לבקר בפארק הלאומי "פולס אוף אוהיו". אלא שימים ספורים לפני שהטיול, שלי קינג - אמה של ריאן - קיבלה פנייה מאחד המורים בבית הספר בו בתה לומדת. למרבה ההפתעה, לא מדובר במחנך של ריאן, אך זה לא מנע ממנו להציע את שירותיו: "אני ממש אשמח להסתובב איתה על הגב בטיול", הוא אמר לה.

קינג הייתה כה מאושרת שהיא כתבה על המעשה בפוסט בפייסבוק. לדבריה, בתה מאוד שמחה מכך שהיא "תוכל לעשות משהו בלעדיי": "למקרה שלא שיבחתי את בית הספר מספיק, קבלו פרק נוסף. הכיתה יוצאת ל'פולס אוף אוהיו', מקום שהוא כמובן לא נגיש. לבי נמס כאשר המורה פנה אליי ואמר שהוא יסחוב את ריאן על הגב כדי שהיא תוכל להנות מהטיול", היא כתבה, והוסיפה שאישה נוספת בשם כריסטי, אם לתלמיד בבית הספר, תפרה עבור ריאן את המנשא המיוחד.

"יש לנו הרבה מאוד מזל שאנחנו שייכים לבית ספר מלא בחמלה ואמפתיה, וכזה שבחיים לא יגרום לריאן להרגיש שהיא לא שייכת", סיכמה קינג.

 

ריאן זכתה להנות מהנוף המדהים ביחד עם שאר בני כיתתה (צילום: TeamRyanSB@)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE