הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שוד שהשתבש או רצח מכוון? חקירת הירי בבית בוואלי לוס אנג'לס מתרחבת
במשטרה יודעים לומר כי הקורבן וחבריו, שהגיעו ללוס אנג'לס מאינדיאנה כדי לחגוג את יום הולדתו, בילו במועדון במרכז העיר. כשהם חזרו לוואלי במכונית הרולס רויס, החשודים עקבו אחריהם עד לבית השכור, שם אירע הרצח המזעזע. חברו של הנרצח העביר ביקורת קשה על תגובת המשטרה לאירוע

שלושה ימים עברו מאז שצעיר נרצח בשכונת טרזנה השקטה בלב ואלי לוס אנג'לס, ובמשטרה טרם הצליחו לאתר את החשודים או לספק מניע אפשרי למעשה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע בליל הרצח, מחוץ לבית בטרזנה (צילום: אן. בי. סי. 4)

 

כזכור, בסביבות השעה 10:30 בליל יום שבת התקבלו דיווחים במוקד החירום המשטרתי, 911, לפיו מספר יריות נשמעו בסמוך לבית ברח' שוגרמן. מדובר ברחוב צדדי ושקט, ומה שרבים בוואלי מכנים "סאות' אוף דה בולברד", כלומר האזור מדרום לשד' ונטורה הנחשב לאמיד ויוקרתי.

כאשר הגיעו למקום, הם מצאו צעיר מתבוסס בדמו בכביש הגישה לבית. הוא פונה לבית החולים הסמוך, אך כעבור שעות אחדות הוא נפטר מפצעיו. עוד בערב יום שבת האירוע הוגדר ע"י בלשי המשטרה כשוד שהשתבש.

כעת מתבררים מספר פרטים חדשים על האירוע ועל הקורבן, גבר כבן 24 מאינדיאנה שהגיע ללוס אנג'לס עם מספר חברים כדי לחגוג את יום הולדתו. החבורה יצאה לבלות במועדון במרכז העיר לוס אנג'לס באותו ערב שבת, וחזרו לבית בטרזנה המרוחק כ-20 מייל (כ-32 ק"מ). את הבית הם שכרו לכמה ימים באמצעות שירות "Airbnb".

 

 

הקורבן ואדם נוסף נסעו במכונית מסוג רולס רויס מהמועדון לבית, וככל הנראה החשודים עקבו אחריהם. כאשר הם הגיעו לבית, הם לא הספיקו לצאת מהמכונית לפני שהחמושים הופיעו והוציאו אותם בכוח מכלי הרכב, כך על פי דרייק מדיסון ממשטרת לוס אנג'לס. "אנחנו לא יודעים לומר בוודאות מה קרה, אבל אחד החשודים החל לירות לעבר הקורבן בעודו יושב במכונית", הסביר מדיסון.

החשודים הספיקו לברוח לפני שהשוטרים הגיעו לבית, ורגע לפני שהם עזבו הם שדדו את הקורבן וחברו. אמבולנס הוזעק למקום ופינה את הקורבן אל בית החולים, שם הרופאים נאבקו על חייו במשך כחמש שעות. בשעה 4:00 בבוקר, כשכבר לא נותרה ברירה, הרופאים קבעו את מותו.

חברו של הקורבן סיפר בראיון לרשת אן. בי. סי. המקומית כי ההרוג היה בהכרה מלאה כאשר המשטרה הגיעה למקום, אך הוא איבד את ההכרה לפני הגעת האמבולנס: "אני לא מבין את המשטרה, הם באו לפה ולא עזרו לו בכלל. הם ראו שהוא מאבד את ההכרה ולא עשו כלום עד שהאמבולנס הגיע", הוא אמר.

 

מכונית ה-SUV של החשודים עקבה אחרי הקורבן וחברו ממרכז העיר ועד לטרזנה (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

 

כאמור, במשטרה עדיין מחפשים אחר שלושת החשודים (תחילה דווח רק על 2 חשודים), והחוקרים סבורים שהם נסעו במכונית שחורה מסוג SUV. אתמול ושלשום עברו בלשי המשטרה בין הבתים השונים באזור במטרה לראות אם מצלמות אבטחה כלשהן תיעדו את מנוסת החשודים, אך לא נמסר עדכון לגבי העניין.

מעבר לכך, במשטרה מנסים להבין מדוע השוד הפך לאלים ובוחנים מספר תסריטים: היות שהצעיר נורה בעודו במכונית, יתכן שהוא סירב לצאת על אף העובדה שאקדח כוון לעברו - דבר שגרם לאחד החשודים לפתוח באש. אופציה נוספת שנבדקת היא האם הקורבן וחבריו התעמתו עם מי מהנוכחים במסיבה. כלומר, נבחנת האפשרות כי מדובר בנקמה על משהו שאירע קודם לכן במקום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE