הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקיפת סוכנת הנדל"ן באנסינו: חשוד במעשה נעצר, 2 נשים נוספות הגישו תלונה
פחות מיממה לאחר פרסום התקיפה הקשה במהלך בית פתוח, רשויות החוק בדרום קליפורניה הצליחו לעצור חשוד בשנות ה-40 לחייו. בעקבות הפרסום פנו 2 נשים נוספות - סוכנות נדל"ן גם הן - בטענה שהותקפו ע"י אותו גבר במהלך בתים פתוחים שנערכו ברחבי הוואלי

משטרת לוס אנג'לס עצרה בשעות המאוחרות של יום שלישי חשוד בתקיפתה של סוכנת נדל"ן במהלך בית פתוח באנסינו - אירוע שתועד כולו במצלמת אבטחה ביתית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אלן קרבוגושיאן, נעצר אמש לאחר התקיפה במהלך סוף השבוע (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

 

כזכור, ביום ראשון האחרון ערכה סוכנת נדל"ן בת 51 מחברת Keller-Williams Realty בית פתוח בנכס באנסינו, שכונת שממוקמת בלב הוואלי. לבקשתה, שמה ותמונתו לא פורסמו ע"י כלי התקשורת השונים.

בסביבות השעה 3:00 בצהריים, לקראת סיום הצגת הבית, היא וגבר שהזדהה כרוכש פוטנציאלי תועדו במצלמת אבטחה מחוץ לדלת הראשית. בסרטון שהועלה לרשתות החברתיות ניתן לראות אותו לוחץ את ידה, ולפתע הוא מזנק לעברה, דוחף אותה לקרקע ונוגע בשדיה. לאחר כמה שניות הוא קם ונמלט מהמקום.

 

 

הבוקר פרסמה משטרת לוס אנג'לס כי אלן קרבוגושיאן בן ה-45 הוא החשוד שנעצר בקשר לתקיפה. לפי רישומי המשטרה, הוא הועבר לבית הכלא של המחוז בשעה 3:30 לפנות בוקר. בנוסף, נכתב כי נקבע שחרור בערבות בגובה 130 אלף דולר, אך לא ברור אם החשוד שוחרר או שמא נותר במעצר.

 

מאז פרסום הפרשה פנו 2 נשים נוספות למשטרה והתלוננו על מעשים דומים (צילום: Shutterstock)

 

אם לא די בכך שהחשוד תועד במעשה, מאז פרסום הפרשה פנו אל המשטרה שתי נשים שעובדות גם הן כסוכנות נדל"ן נוספות, שפועלות גם הן באזור הוואלי. לטענתם, הן גם עברו תקיפות דומות במהלך בתים פתוחים שנערכו במספר שכונות, לרבות טרזנה, אנסינו, שרמן אוקס ו-וודלנד הילס.

אחת מהן סיפרה לרשת אן. בי. סי. המקומית בעיר שהיא מיד זיהתה את החשוד כאשר הסיר את כובעו. לדבריה, היא פגשה את אותו אדם בבית פתוח שנערך בחודש יוני האחרון. כאשר הוא סיים לסייר בבית, הוא ביקש ממנה להתחבק, וכשזו סירבה הוא מישש את שדיה וברח מהמקום.

בנוסף, לטענתה היא ראתה אותו רוכב על אופניים בסמוך לאותו בית כעבור שבוע. היא ניסתה לצלם אותו, אך לא העבירה את הסרטון למשטרה מכיוון שלא חשבה שניתן יהיה לזהות אותו.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE