הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אסון במהלך צניחה חופשית בקליפורניה: תיירת מתה לאחר שפגעה בעוצמה במשאית
חקירת האירוע נפתחה בעקבות התקרית הקשה שאירעה מדרום לסקרמנטו. עדי ראייה דיווחו כי האישה נעה במהירות גבוהה ולא הצליחה לייצב את עצמה. אמבולנסים הוזעקו למקום, אך לא נותרה לפרמדיקים ברירה מלבד להכריז על מותה של התיירת

אישה בת 28 נהרגה במהלך צניחה חופשית בצפון קליפורניה לאחר שפגעה במשאית ונחבטה בעוצמה ע"י הכביש, כך על פי רשויות החוק באזור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המשאית שבה פגעה האישה בזמן הצניחה (צילום: רויטרס)

 

הטרגדיה אירעה אתמול (חמישי) בסביבות השעה 2:00 בצהריים (שעון מקומי) באזור העיר לודי, הממוקמת כ-35 מייל (כ-55 ק"מ) דרומית לבירת המדינה, סקרמנטו. האישה, ששמה לא פורסם, ביצעה את הצניחה החופשית עם שישה אנשים נוספים, כך על פי רובן ג'ונס ממשטרת הכבישים המהירים של קליפורניה.

עוד מסר ג'ונס כי האישה, תיירת מקולומביה, פגעה בחלק העליון של המשאית ולאחר מכן היא פגעה בעוצמה רבה בשול הימני בכביש מהיר מס' 99. אמבולנסים הוזעקו למקום וניסו לבצע פעולות החייאה באישה, אולם לא נותרה להם ברירה מלבד לקבוע את מותה עוד בזירה.

חקירה משותפת נפתחה ע"י ה-CHP ורשות התעופה הפדרלית (FAA). בסוכנות הידיעות AP דווח כי הצנחים המריאו ממנחת קטן באזור, ובבית הספר לטיסה וצניחה במקום סירבו לספק פרטים נוספים על האירוע. כל יתר הצנחים לא היו מעורבים בתקרית הקטלנית, אך לא ידוע בשלב זה היכן הם נחתו ביחס לאישה שנהרגה.

 

 

ברשת אן. בי. סי. בסקרמנטו צוטטה אישה שטענה שאביה ואחיה נסעו בכביש וראו את האירוע: "אבא שלי אמר שהוא מקווה שהוא בחיים לא יצטרך לראות משהו כזה שוב. הוא אמר שהיה נראה כאילו האישה שצנחה מאוד מתקשה להשתלט על עצמה. המהירות שבה היא התנגשה במשאית הייתה מאוד מאוד גבוהה ממה שהבנתי מהם", היא אמרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE