הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות רצח הלקוחה בבוקה רטון: בני המשפחה תובעים את בסט ביי
ילדיה של אוולין אודל שהותקפה למוות בזמן העברת מכונת כביסה שרכשה לביתה, טוענים למחדל מצד רשת הענק בהעסקת עובדים ללא בדיקת עברם הפלילי. "אנו דורשים שינוי מערכתי בבדיקת ההתאמה של עובדי שליחויות על מנת שאף סבתא, אם או אחות יעברו דבר כזה בעתיד", אמרה גיסתה של המנוחה

בני משפחתה של אשה בת 76 מפלורידה אשר נרצחה על ידי שליח שהעביר אליה מוצר שרכשה בסניף בסט ביי, תובעים את רשת הענק ואת חברת השליחויות שהועסקה על ידה.

אוולין אודל, תושבת בוקה רטון, הותקפה באמצעות פטיש והוצתה באש במהלך החודש שעבר, לאחר שהזמינה מכונת כביסה לביתה. החשוד, חורה לצ'אזו מואשם כעת ברצח ותקיפה קטלנית של אדם מעל גיל 65. טרם התקיפה הוא אף סימם את הקורבן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אוולין אודל. צילום באדיבות המשפחה

לדברי משפחתה מעבידיו של הרוצח התרשלו ונושאים באחריות להעסקתו וכן בהטעיית הנרצחת על כך שלביתה יגיע שליח מטעם בסט ביי ולא נציג של חברת שליחויות.

על פי כתב התביעה, בעלה של אודל, ג'ואל, סובל בעקבות המקרה הטרגי משיברון לב ומתחים נפשיים.

"זהו אירוע שיכול היה להמנע אם בסט ביי וחברות השליחויות היו מקיימות בדיקות רקע לעובדים מטעמם", אמר עורך דינה של המשפחה. לא נמסר אם לחשוד ברצח ישנו עבר פלילי אך הוא הודה כי השתמש באותו יום בקוקאין ומריחואנה.

האירוע החמור התרחש ב-19 באוגוסט סמוך לשעה 9:15 בבוקר. עובד נוסף שהתלווה ללצ'אזו באותו משלוח, סיפר לחוקרי המשטרה כי יצא מחוץ לדירת הלקוחה על מנת להתקשר למשרד, כאשר החשוד ברצח נותר לבדו עם אודל, לכאורה על מנת להדריך אותה לגבי המוצר שרכשה. לדבריו, הוא שמע צעקות ונכנס מיד לבית, שם ראה את הלקוחה שרועה על הרצפה כשכתמי דם סביבה ובגדיה חרוכים. 

 

רשת בסט ביי. (צילום: Shutterstock)

לפי הודעת המשטרה, לאחר מכן הוא יצא מהדירה, התקשר למוקד 911. לצ'אזו, לעומת זאת, עלה על רכב המשלוח וחמק מהמקום במהירות. אודל פונתה לבית החולים כשהיא סובלת מפגיעות קשות ובהמשך נפטרה מפציעה.

מנכ"ל בסט ביי, קורי ברי, מסר אז בהצהרתו כי הסניף ממנו הוזמן המשלוח בבוקה רטון נסגר ליממה על מנת לחלוק כבוד אחרון לנרצחת.

"אנו מתנצלים מעומק ליבנו ומוסרים את תנחומינו למשפחתה", אמר ברי והוסיף כי "מעבר לסיוע מלא לכוחות החוק בכל דרך שנתבקש, הפסקנו את שיתוף הפעולה מול חברת המשלוחים שאחראית הייתה לאותו משלוח לבית הלקוח".  

עוד הודיע כי "הרשת כעת תוודא שכל הליך המשלוחים וההתקנות יעבור ריענון על מנת למנוע מטרגדיה כזאת להתרחש בשנית", וכי נשכרה חברת אבטחה מיוחדת שתמסור את המלצותיה בעניין.

 

החשוד ברצח, חורחה לצ'אזו. צילום: משטרת בוקה רטון

"למעלה מעשרים שנה, מיליוני אמריקאים בטחו בנו והכניסו אותנו לביתם, ובימים כאלו, אני לחלוטין מודע עד כמה משמעותי אמון זה ועד כמה חיוני שנעשה כל שביכולתנו על מנת להרוויח אותו. החל מהיום, אנו נכפיל את מאמצינו לעשות זאת", סיכם ברי.

משפחתה של אודל מסרה בהודעתה כי אוולין חגגה יום הולדת 76 רק שבוע לפני הטרגדיה והייתה אדם אקטיבי שנהג לטייל ולתרום לקהילה. "היו צפויות לה שנים רבות בגיל הזהב לצד משפחתה, אך כל זאת נלקח ממנה ומאיתנו ובמקום זאת, היא נפלה קורבן וחוותה אימה וכאב ברגעיה האחרונים, כתוצאה ממתקפה ברברית שיכולה הייתה להמנע".

"אנו דורשים שינוי מערכתי בבדיקת ההתאמה של עובדי שליחויות על מנת שאף סבתא, אם או אחות יעברו דבר כזה בעתיד", אמרה גיסתה של אודל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE