הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הטייס אמר שמישהי ננעלה בשירותים ולא רוצים שתתקע שם עד סן פרנסיסקו"
צוות הדיילים ניסה ללא הצלחה ולטייס לא נותרה ברירה אלא להנחית את המטוס לעצירה לא צפויה בדנבר, שם כוחות ההצלה הצליחו לחלצה. "אנו מתנצלים בפניה ובפני שאר הנוסעים" מסרה חברת התעופה בהודעתה

טיסת יונייטד איירליינס נחתה לעצירת ביניים לא מתוכננת בדנבר קולורדו במהלך ליל יום רביעי האחרון, לאחר שאחד הנוסעים נלכד בחדר השירותים.

נוסעת במטוס שעשה דרכו מוושינגטון אל עבר סן פרנסיסקו, נכנסה במהלך הטיסה לחדר השירותים. כשביקשה לצאת, גילתה כי היא נעולה ואין באפשרותה לפתוח את הדלת. גם צוות הדיילים שהוזעק אל התא, לא הצליח לסייע ולכן נאלץ הטייס לבצע נחיתה לא צפויה בשדה התעופה הבינלאומי בדנבר, שם כוחות ההצלה והכיבוי המקומיים, הצליחו לחלצה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוחות ההצלה במטוס ברגעי החילוץ. צילום: טוויטר

"הטייס אמר לנו בכריזה שאנו עוצרים בדנבר כי מישהי נעלה את עצמה בשירותים ואנחנו לא רוצים שהיא תתקע שם עד שנגיע לסן פרנסיסקו", סיפרה אחת הנוסעות לכלי התקשורת.

 

 

בסרטון המתעד את רגעי התקרית, נשמעים צוותי הכבאים כשהם מנסים להרגיע את הנוסעת הכלואה, "גברתי, אנחנו עושים כעת מאמצים לפתוח את הדלת, מיד נחלץ אותך". 

 

אילוסטרציה: שאטרסטוק

חברת יונייד איירליינס מסרה בתגובה כי "טיסה 1554 מוושינגטון די.סי לסן פרנסיסקו, סטתה ממסלולה ועצרה בדנבר על מנת לסייע לנוסעת לצאת מתא שירותים שבו ננעלה הדלת. הנוסעת חולצה בביטחה לאחר הנחיתה, והיא ושאר הנוסעים הגיעו ליעדם באמצעות מטוס חילופי. אנו מתנצלים בפניה ובפני יתר הנוסעים על האירוע".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE