הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: התגנב באישון לילה וריסס צלב קרס על בית
תיעוד מתוך פשע השנאה שהתרחש מוקדם יותר החודש בדרום המחוז פורסם השבוע ובו ניתן לראות את החשוד בוחן את השטח לפני שהוא מרסס את כתובת השנאה. לפחות 10 בתים נוספים התעוררו לסמלי הנאציזם

משטרת לוס אנג'לס ממשיכה בחיפושים אחר החשוד שריסס כתובות נאצה על מספר בתים ובתי עסק בדרום העיר בתחילת החודש, ואתמול היא פרסמה תיעוד של החשוד בתקווה כי הציבור הרחב יסייע בזיהוי שלו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי ריסוס כתובת הנאצה האנטישמית (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

 

האירוע, שנחקר כעת ע"י המשטרה כפשע שנאה, התרחש ב-1 בספטמבר בשד' פסיפיק בשכונת סן פדרו. בתיעוד שפורסם ניתן לראות נהג יוצא ממכוניתו, מסתובב זמן קצר ואז מרסס צלב קרס על גבי אחד הקירות.

את התיעוד קיבלו החוקרים מבית עסק סמוך, אך מדובר בקליפ קצר שצולם בשחור-לבן. למרות שניתן לראות את המכונית, המצלמה לא הצליחה לתעד את מספר לוחית הרישוי. המכונית תוארה כ"סדאן בהירה בעלת 4 דלתות".

 

 

בנוסף, במשטרה לא יודעים לומר בוודאות אם מדובר בחשוד או חשודה, אך על פי הצילומים ההערכה היא שגובה החשוד נע בין 6 רגל (כ-1.82 מטר) ל-6 רגל ו-2 אינץ' (כ-1.89 מטר). בתיעוד שפורסם ניתן לראות שהחשוד לבש בגדים ארוכים ובהירים, אך קשה מאוד להצביע על פרטים נוספים שעשויים לסייע בזיהוי החשוד.

כאמור, בתיעוד שפורסם ניתן לראות רק בית אחד שעליו רוסס צלב קרס, אולם בפועל החשוד חזר על המעשה בלפחות 10 מבנים סמוכים. 

 

אחד הבתים שעליהם רוססה כתובת השנאה (צילום: סי. בי. סי. 2)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE