הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שיעול בדבש: שתהיה לכם שנה טובה ובריאה ללא אנטיביוטיקה
דבש ותרופות ללא מרשם יכולים להיות אמצעים יעילים לטיפול בשיעול, במקום אנטיביוטיקה. כך עולה מדברי גורמים במערכת הבריאות

לאחרונה מתפרסמות המלצות חדשות, שמעודדות טיפול בשיעול עם דבש במקום עם תרופות או אנטיביוטיקה. מומחים בעולם מעודדים את הציבור לטיפול עצמי, על מנת להתמודד עם העמידות של חיידקים לאנטיביוטיקה.



הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מטיוטת הנחיות חדשה, שפורסמה לאחרונה בבריטניה, עולה, כי על רופאים לא להציע לחולים תרופות ובמקום לעודד אותם ליטול מוצרים לטיפול עצמי. ההמלצה הזו, של מערכת הבריאות והמכון הלאומי לרפואה במדינה, מהווה חלק מהתכנית האסטרטגית, שעיקרה להתמודד עם העמידות של חיידקים לאנטיביוטיקה.

ברוב המקרים שיעול חריף נוצר כתוצאה מהדבקות בווירוס, מהצטננות או משפעת. השיעול צפוי להימשך כשלושה שבועות במידות חומרה שונות. השימוש באנטיביוטיקה עלול לגרור תופעות לוואי ולהגביר את העמידות של החיידקים.





בהמשך לכך, מומלץ לחולים לנסות לשלב דבש בתפריט היומי שלהם יחד עם תרופות שנמכרות בבתי המרקחת ללא מרשם. מומלץ לחולים לבדוק את הסימפטומים ולהיוועץ ברופא המשפחה שלהם.

ממחקר חדש עולה, כי אחד מכל חמישה מטופלים באנטיביוטיקה עלולים לחוות תופעות לוואי משמעותיות. לדברי החוקרים, יש מי שנוטלים אנטיביוטיקה שלא לצורך ומעמידים את עצמם בסיכון לזיהומים שלא ניתן לטפל בהם בקלות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE