הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מפיק שעבד בתוכנית של ג'רי ספרינגר: "ניצל את מעמדו כסלב כדי לשכב עם חשפניות ושחקניות פורנו"
מנחה תוכנית האירוח הידועה לשמצה החל לעבוד בתוכנית אחרת בה הוא משמש כ"שופט", אך עובד לשעבר טוען שספרינגר הוא "חסר ערכים. הייעוד האמיתי שלנו כמפיקים היה לארגן בחורות יפות, חשפניות ושחקניות פורנו כדי שג'רי ישכב איתן"

תוכנית האירוח של ג'רי ספרינגר, שירדה משידור בקיץ 2018 לאחר 27 עונות, הייתה מוכרת בעיקר בשל האורחים הגסים וססגוניים. לאחרונה האשים אחד מאנשי צוות ההפקה את המנחה בכך שהוא ניצל את הבמה כדי לארגן מפגשים לעצמו מפגשים מיניים עם חשפניות ושחקניות פורנו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך תוכניתו של ג'רי ספרינגר (צילום: Getty Images)

 

"לג'רי ספרינגר אין שום ערכים. הפקת תוכניתו בשלהי שנות ה-90 הייתה רק חלק קטן מתפקדינו. הייעוד האמיתי שלנו היה לארגן בחורות יפות, חשפניות ושחקניות פורנו כדי שג'רי ישכב איתן", צוטט העובד לשעבר, שכמובן ביקש להישאר בעילום שם, באתר "ריידר אונליין". עוד טען המפיק כי "רוב האורחים לא היו אמיתיים, אבל לאף אחד זה לא הפריע", הוא אמר.

ספרינגר בן ה-75 החל להנחות את התוכנית ב-1991, אך ביולי 2018 החליטה רשת NBC שלא לחדש אותה. עברו הבעייתי של ספרינגר החל הרבה לפני כן כאשר כיהן כחבר במועצת העיר בסינסינטי. ב-1974 הוא הודה ששידל נשים לזנות ושילם על כך באמצעות צ'קים, וזאת כשנה בלבד לאחר שהתחתן. הוא התפטר מהתפקיד, אך ב-1977 מונה להיות ראש העיר. בהמשך הוא ניסה להיבחר למספר תפקידים בכירים, לרבות מושל אוהיו ב-1982 ומושב הסנאט במדינה ב-2000 ו-2004.

"ג'רי ניצל את כוחו כסלב במשך שנים ארוכות כדי לשכב עם נשים. האם זה הבן אדם שצריך לעמוד בבית משפט טלוויזיוני?", אמר המפיק והתייחס לתוכנית החדשה של המנחה - "השופט ספרינגר", שעלתה לשידור החודש.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE