הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה קשה בפלורידה: בן 15 נרצח בזמן שהגן על אחותו הקטנה מפני פורץ
המשטרה בפורט שארלוט הוזעקה לאירוע שאותו חשבה כפריצה, אך בסריקה בשכונה התגלה גודל האסון: הנער, קיילר אדמן, נמצא ללא רוח חיים בביתו; החשוד אותר בסמוך אך טרם הואשם ברצח מכיוון שהחקירה טרם הושלמה

נער מפלורידה נהרג בזמן שהגן על אחותו בת ה-5 לאחר שפורץ חדר לביתם, כך על פי המשטרה בעיר פורט שארלוט הממוקמת לאורך חופה המערבי של המדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קיילר אדמן בן ה-15. נרצח בזמן שהגן על אחותו (צילום: מש' אדמן)

 

האירוע הקשה התרחש בשלהי השבוע שעבר. בסביבות השעה 4:00 אחה"צ התקבלו דיווחים במוקד המשטרה אודות גבר חשוד שמסתובב בשכונת מגורים בעודו מדמם. עם הגעתם לאזור, השוטרים הבחינו בחשוד, שבהמשך זוהה כריאן קלייטון קול. הוא נתפס לאחר שניסה לברוח באופן רגלי.

רק לאחר שתושבים התלוננו על פריצות לבתים, השוטרים הבינו את סדר גודל האירוע. אחד מבעלי הבתים בשכונה זיהה את קול כפורץ, ובמשטרה החליטו לסייר בשכונה כדי לבחון אם משפחות נוספות נפלו קורבן גם הן.

בשלב זה, הם הבחינו בבית שבו הדלת הראשית פתוחה לחלוטין. בפנים הם מצאו מחזה קשה ביותר: קיילר אדמן בן ה-15 שכב ללא רוח חיים, ואחותו בת ה-5 אותרה בחדר אחר בבית.

 

ריאן קול, החשוד ברצח (צילום: משרד השריף של מחוז שארלוט)

 

על פי החוקרים, קול פרץ לבית משפחת אדמן, שם נתקל בנער הצעיר: "אנחנו חושבים שהוא ניסה להגן על ביתו, ויותר חשוב מכך, על אחותו", אמר ביל פומל, שריף המחוז, "זה היה אחד מזירות הפשע היותר קשים שראיתי בחיי, זה ממש רצח חסר היגיון".

מתוך רצון לכבד את פרטיות המשפחה, במשטרה סירבו לפרט לגבי האופן שבו נרצח הנער הצעיר. קול, שככל הנראה דקר את הנער, סבל ממספר חתכים בידו והוא פונה לבית החולים לקבלת טיפול לפני שהועבר בחזרה לחזקת המשטרה. משפחתו של הנער פתחה דף תרומות באתר GoFundMe בו הם תיארו אותו כ"בן אהוב שמסר את נפשו כדי להגן על אחותו". 

 

 

נכון להיום, קול מואשם רק בפריצה וגניבה, אך הוא יואשם גם ברצח כאשר החקירה המלאה תסתיים: "אנחנו עובדים בצמוד עם משרד התובע כדי שנוכל לספק תשתית ראיות שתביא לכך שהחשוד לא יזכה לראות אור יום במהלך חייו", אמר פומל, והסביר שקול נעצר בעבר מספר פעמים בגין שימוש בסמים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE