הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קונטיקט: 7 הרוגים בהתרסקות מפציץ מתקופת מלחה"ע ה-2
כוחות ההצלה הוזעקו אל נמל התעופה בעיר הרטפורד בעקבות התאונה שאירעה בסביבות השעה 10:00 בבוקר. מדובר במטוס מסוג ‏B-17 "מבצר מעופף" שעליו היו 13 בני אדם. אחד הפצועים נפגע בעת שהמטוס פגע במבנה. ישנם הרוגים אך בשלב זה הרשויות נמנעות מפרסום פרטים נוספים

מטוס ישן מתקופת מלחמת העולם השנייה התרסק זמן קצר לאחר ההמראה מנמל התעופה בראדלי מצפון לעיר הרטפורד שבקונטיקט. עם הפגיעתו בקרקע, כלי הטיס עלה באש וישנם הרוגים באירוע, כך על פי רשויות החוק במדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת ההתרסקות בקונטיקט, הבוקר (צילום: טוויטר)

 

"ישנם הרוגים באירוע", אמר ג'יימס רובלה, מנהל שירותי החירום במדינה. עוד הסביר כי התקבלה החלטה שלא לפרסם את כמות ההרוגים המדויקת: "המטוס עלה באש ותהליך זיהוי הגופות יהיה קשה. אנחנו לא רוצים לטעות", הוא אמר.

רק בשעות אחר הצהריים התקבלו האישורים הרשמיים לכך ששבעה בני אדם נהרגו באסון.

 

 

המטוס - מפציץ בשם ‏B-17 "מבצר מעופף" - המריא בסמוך לשעה 9:45 בבוקר (שעון מקומי), אך בתוך דקות הטייסים דיווחו על תקלה. "מהנתונים עולה כי המטוס לא הצליח לנסוק", הסביר קווין דילן, מנהל רשות נמלי התעופה בקונטיקט.

הטייסים ניסו לפנות בחזרה אל השדה כדי לבצע נחיתת חירום, אולם הם לא הצליחו והמטוס התרסק 9 דקות בלבד לאחר ההמראה, בשעה 9:54.

 

מימין: זירת ההתרסקות לאחר כיבוי השריפה. משמאל: עשן סמיך מיתמר מהמבנה שבו פגע המטוס (צילום: AP)

 

לא מדובר בטיסה מסרחית, אלא במה שהוגדרה כ"טיסת פנאי" בה חובבי תעופה מקבלים הזדמנות נדירה לטוס במפציץ הוותיק. 13 בני אדם היו על גבי כלי הטיס בעת האסון - 2 טייסים, איש צוות נוסף ו-10 נוסעים. לפי הדיווחים, המטוס ניסה לנחות בשדה כאשר פגע במבנה המשמש כמחסן בשדה. בן אדם אחד שנכח בבניין זה נפגע גם הוא. 

שדה התעופה נסגר לחלוטין, וטיסות מסחריות שעשו את דרכן לעבר העיר הופנו לניו יורק, בוסטון ופרובידנס. 

כאמור, בשלב זה לא ידוע כמה אנשים נהרגו באסון, אך הרשויות אישרו כי ישנם הרוגים. אל בתי החולים השונים הגיעו חמישה פצועים.

 

מטוס ה-‏B-17 מבצר מעופף שהיה מעורב בתקרית הקטלנית (צילום: AP)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE