הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"באתי אל האריה במסר של אהבה"
אשה טיפסה על גדר הבטיחות בגן החיות בברונקס במהלך הסופ"ש האחרון ועוררה רגעי אימה בעת שזינקה לעבר גוב האריות במה שהווה סיכון ממשי לחייה. היא זוהתה מאוחר יותר כשדיווחה על התקרית בחשבון האינסטגרם שלה וכעת נעשים מאמצים להביאה לדין

משטרת ניו יורק ממשיכה בחיפושיה אחר אישה שתועדה ברשתות החברתיות, מטפסת על גדר הבטיחות בדרכה למתחם האריות בגן החיות בברונקס.

בסרטון נראית האישה ניצבת מול אריה, מביטה בו והוא בה, קוראת לעברו שהיא אוהבת אותו, כשלפתע היא מענטזת מולו למספר שניות, ללא תגובה מצידו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תיעוד רגעי האירוע שפורסם ברשתות החברתיות

הרנן ריינוסו, ביקר בעת האירוע בגן החיות והוא זה שתיעד את הסרטון. לכלי התקשורת סיפר ריינוסו כי בזמן הבילוי במקום הוא השתמש במכשיר הטלפון הנייד שלו לצלם את גן החיות בסרטון וידאו כשפתאום אשתו אמרה לו, "תראה את זה!".

הוא מיד הסתובב אל עבר המחזה הלא שגרתי. לדבריו, תחילה הוא סבר שאולי מדובר במופע של עובדת המקום, "אולם כשראיתי אותה מרקדת ופונה לאריה, זה היה נראה לי מטורף". הוא תיאר כי בשלב מסויים האריה נראה נסער ואף שאג לעבר האשה. אז החליט ריינוסו לעזוב את המקום עם משפחתו.

הנהלת גן החיות אישרה בהודעתה לכלי התקשורת את האירוע שהתרחש בסוף השבוע האחרון. "תקרית זו מהווה הפרה בוטה של נהלי המקום ויכולה הייתה להסתיים בפציעה חמורה או במוות. גדרות והוראות הבטיחות, מטרתן להבטיח את שלומם של המבקרים, אנשי הצוות ובעלי החיים במקום. אנו מגלים מדיניות של אפס סבלנות כלפי אלו המפרים אותן.

 

מסיגת הגבול בתמונה מתוך סרטון שהעלתה לאינסטגרם דקות ספורות טרם התקרית

לדברי אנשי הצוות, יתכן שתעלה קטנה שהפרידה בין האריה לאשה, היא זו שמנעה תוצאות קשות יותר.

מאוחר יותר זוהתה האשה כ-MYAH LAREE שסיפרה בחשבון האינסטגרם שלה כי חגגה באותו התאריך את יום הולדתה תוך כדי עישון ג'ויינט, ורצתה להוכיח שחיות יכולות לזהות את מי ש"באה אליהן במסר של אהבה. נכנסתי אליו בשלום והוא קיבל אותי בשלום". 

המשטרה המקומית מסרה כי היא מודעת לפרסום בחשבון האינסטגרם ומשוכנעת שבקרוב תאתר את האשה במטרה להביאה למעצר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE