הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מתרכזים בסטורמי": קיילי ג'נר וטראוויס סקוט נפרדו
המיליארדרית הצעירה נצפתה במהלך סוף השבוע בחתונתם של ג'סטין ביבר והיילי בולדווין ללא בן זוגה. ביחד עם שמועות על מפגש לילי עם בן זוגה לשעבר, כוכבת הריאליטי נאלצה לפנות לרשתות החברתיות כדי להבהיר את העניין

ימים ספורים לאחר הדיווחים לפיהם כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קיילי ג'נר אושפזה בשל מחלה מסתורית, הבוקר אישרה קיילי ג'נר כי היא וטראוויס סקוט - בן זוגה ואב לבתה - נפרדו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'נר וסקוט ביחד עם בתם סטורמי (צילום: Getty Images)

 

ג'נר בת ה-22 נאלצה להודות בפרידה לאחר שבמהלך היממה האחרונה נפוצו שמועות לפיהן היא ובן זוגה לשעבר, הראפר טייגה, חידשו את הזוגיות שלהם: "כל דבר באינטרנט נראה דרמטי פי 100 ממה שהוא. לא היה שום דייט עם טייגה, הורדתי שתי חברות בסטודיו שבו הוא במקרה היה", היא צייצה.

"טראוויס ואני מסתדרים מצוין, וכרגע אנחנו מתרכזים בעיקר בבתנו סטורמי. הידידות שלנו ובתנו הם הדברים החשובים ביותר", המשיכה ג'נר, שהפכה למיליארדרית הצעירה בעולם עם חברת הקוסמטיקה שלה, קיילי סקין.

לפני קצת יותר מחודש נצפו בני הזוג ביחד בהקרנת הבכורה של "Travis Scott: Look Mom I Can Fly", סרט דוקומנטרי שהוכן על חייו של סקוט. אך רבים החלו לשאול לגבי הזוגיות כאשר קיילי הגיעה במהלך סוף השבוע לחתונתם של ג'סטין ביבר והיילי בולדווין ללא סקוט. סטורמי, בתה בת ה-20 חודשים, דווקא כן הגיעה לחתונה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE