הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"תודה לכולם על הדאגה!": ליאור אדר מרגשת את הקהילה הישראלית ברחבי המדינה
רבבות התפללו לשלומה של הצעירה מלוס אנג'לס החל מאותו בוקר נורא בו נקלעה עם מכוניתה למרדף משטרתי שהסתיים בפציעתה האנושה. בסרטון שהעלתה לעמוד הפייסבוק לראשונה מאז האסון, היא מסכמת את התהליך שעד כה עברה ומבקשת להודות לציבור על ההתעניינות במצבה

לפני חצי שנה בדיוק היא נפצעה אנושות בתאונת דרכים קשה בדרכה לעבודה. עשרות אלפים מאנשי הקהילה הישראלית בלוס אנג'לס בפרט וברחבי ארה"ב בכלל, התפללו לשלומה והציפו את מערכת האתר בפניות ושאלות מתוך חשש לגורלה.

כעת, בסרטון מרגש שהעלתה לפייסבוק בערב ראש השנה, אשר זכה לאלפי צפיות ועשרות שיתופים, נראית ליאור בעדות ראשונה מאז אותו יום נורא, כשהיא מספרת ומעדכנת על מצבה ומודה לכולם על הדאגה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ליאור אדר בצילום עדכני באדיבות המשפחה

כזכור, התאונה הקשה אירעה בתאריך ה-3 באפריל השנה, בסמוך לשעה 9:10 בבוקר בצומת שד' בלבואה ורח' ואן-אואן בשכונת לייק בלבואה שבוואלי, כעשרים דקות לאחר ששוטרים ממשטרת לוס אנג'לס החלו במרדף אחר מכונית טנדר גנובה, שפגעה במהלכו בכלי רכב נוספים של עוברי אורח אשר בחוסר מזל משווע, נקלעו לזירת האירוע שהסתיים עם 3 מהם פצועים קשה.

 

 

אחת מאותם נפגעים הייתה ליאור בת ה-25. היא נהגה באותו בוקר במכונית ההונדה שספגה את הפגיעה הישירה והקשה ביותר. הטנדר שהתנגש בכלי רכבה, היה גנוב, ושלושת יושביו ברחו מהמשטרה אשר ניהלה מרדף אחריהם, כשבמהלכו, חצו צומת ברמזור אדום, מה שהוביל לתוצאה הקשה.

ליאור הובהלה ע"י כוחות ההצלה במצב אנוש למרכז הרפואי פרובידנס במישיין הילס והוכנסה מיד עם הגעתה לחדר הניתוחים. בני משפחה וחברים הגיעו לבית החולים דקות ספורות לאחר מכן, ובמשך שעות ארוכות עמדו שם ללא מילים, מחכים לבשורה טובה מהצוות הרפואי. עם היוודע דבר האסון, המריאו הוריה מישראל ומאז שהו לצידה.

 

בצד ימין למטה: מכונית ההונדה ההרוסה בה נהגה ליאור (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

מצוות בית החולים נמסר באותו היום, כי כתוצאה מעוצמת הפגיעה, סבלה ליאור מדימומים בחלל הבטן וליד הלב, ולאחר סדרת ניתוחים מסובכים שארכו כ-6 שעות, הצליחו הרופאים לייצב את מצבה. היא הועברה לטיפול נמרץ, ותקופה ארוכה הייתה מחוסרת הכרה ומונשמת כשמצבה הוגדר קשה אך יציב. 

למרבה השמחה, שישה חודשים לאחר מכן, חל שיפור משמעותי במצבה עד כדי שליאור פונה בעצמה במסר לקהילה הישראלית כשהיא משתפת לגבי תהליך השיקום הארוך אותו היא עוברת. בתחילת הסרטון מוצגות תמונות מהיום הקשה, בו ניתן לראות את מכוניתה של ליאור, כשהיא הרוסה כליל וכן אותה בימי האשפוז הראשונים בצילומים המעידים על עוצמת הפגיעה שעברה. 

 

אלפים התפללו לשלומה. ליאור אדר בתמונת פייסבוק טרם התאונה

בהמשך בתמונות אופטימיות יותר, נראית ליאור לצד בני משפחתה וחבריה, כשהיא בהכרה, מחייכת ומתמקדת בהליך השיקום, אותו היא מזכירה בהקלטה שלא תותיר אצל הצופים, עין אחת יבשה:

"שלום לכולם, אני בטוחה שידוע לכולם שעברתי תאונה קשה לפני כחצי שנה וכמעט מתתי אבל חזרתי ל"סיבוב שני". אני באמצע תהליך של שיקום מאוד ארוך ורק עכשיו חזרתי להתעדכן ולעדכן במדיה החברתית. אני רוצה להגיד תודה לכולם על כל המסרים שקיבלתי והדאגה. זה שימח ועודד אותי המון. אני מאחלת לכולם שנה טובה, בריאה ושמחה, ושולחת מעומק ליבי הרבה נשיקות ואהבה. תודה!".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE