הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"תאונה שלא הייתה צריכה לקרות": תושב פלורידה ירה למוות בחתנו
כריס ברגן טס במיוחד מאירופה לפלורידה כדי להפתיע את אביה של אשתו לקראת יום הולדתו, אך איש לא דמיין את האסון שעומד לקרות. הוא ניסה להפחיד את ריצ'רד דניס בן ה-61, שפתח את הדלת כשהוא חמוש בשל תקרית שאירעה שעות ספורות קודם לכן

תושב פלורידה ירה למוות בקרוב משפחה שהפתיע אותו לכבוד יום הולדתו, כך על פי רשויות החוק במדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ברגן (שמאל) נורה למוות בידי חמתו, ריצ'רד דניס (צילום: פייסבוק / Shutterstock)

 

על פי הודעת משרד השריף של מחוז סנטה רוסה (צפון-מערב פלורידה), ריצ'רד דניס בן ה-61 ירו בבעלה של בתו, כריסטופר ברגן בן ה-37, ביום שלישי האחרון בסביבות השעה 11:30 בלילה. ברגן הגיע לפלורידה מנורבגיה כדי להפיע את דניס לקראת יום הולדתו, והוא החליט לדפוק בדלת אחורית ולהתחבא מאחורי אחד השיחים.

כאשר דניס פתח את הדלת, ברגן זינק לעברו והשמיע נהמה. בשלב זה, ברגן ירה כדור אחד מאקדחו האישי שפגע בלבו של ברגן, שמת במקום. עוד נמסר ממשרד השריף כי הוחלט לא להעמיד לדין את דניס בשל הנסיבות הטרגיות של האירוע. "הוא נבהל וירה", הסביר בוב ג'ונסון, שריף המחוז.

 

בוב ג'ונסון, שריף המחוז: "תאונה נוראית שלא הייתה צריכה לקרות" (צילום: משרד השריף של מחוז סנטה רוסה)

 

חקירת המשטרה העלתה כי דניס סבר שמדובר במישהו אחר, שכן שעות ספורות קודם לכן באותו הערב פרץ ויכוח בינו לבין קרוב משפחה אחר לאחר שזה דפק על דלת ביתו בעוצמה. כאשר שמע דפיקות חזקות בהמשך, דניס האמין שמדובר באותו קרוב משפחה ולכן היה חמוש באקדח.

"אני לא מתכוון לבקר את מר דניס על זה. היה עימות בביתו מוקדם יותר, ואחרי זה הוא שמע מישהו דופק על הדלת שוב", אמר ג'ונסון, "חשוב לזכור שמדובר בחצר מגודרת, וזכותו של דניס להחזיק בכלי נשק. זו פשוט תאונה נוראית שלא הייתה צריכה לקרות", הוא סיכם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE