הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מזון מהיר? אלה זמני ההמתנה בדרייב ת'רו של רשתות הענק
מחקר שפורסם השבוע בכתב עת בתעשייה מצביע על כך שלקוחות נאלצים להמתין זמן רב יותר עבור הזמנתם, בייחוד ברשתות מקדונלדס (283 שניות) וצ'יק פילה. לעומת זאת, ב"דנקן" נהנים מזמני המתנה קצרים ביותר, ככל הנראה בשל התפריט היחסית פשוט

תעשיית המזון המהיר בארצות הברית תמיד נחשבה לפורצת דרך, אך נדמה שבשנים האחרונות השיפורים שחלים בשירות בתוך המסעדה באים על חשבון השירות שמקבלים הנהגים שממתינים בדרייב ת'רו. השבוע פורסם מחקר שאישר את מה שרבים כבר חשבו: זמני ההמתנה בדרייב ת'רו הולכים וגדלים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

לקוחות שמזמינים מתוך רכבם ממתינים בממוצע 255 שניות (4:15 דקות), כך עולה מבחינת הנתונים במהלך השנה הנוכחית כפי שעשה כתב העת בתעשיית המזון QSR שעומד מאחורי המחקר. לשם השוואה, זמני ההמתנה בדרייב ת'רו בשנת 2018 היו קצרים מ-4 דקות.

כתב העת אף בחן את זמני ההמתנה ברשתות השונות ומצא כי ב-'Dunkin (לשעבר Dunkin' Donuts) הלקוחות ממתינים הכי מעט, כ-216 שניות. אחריה ניצבות שתי רשתות של המבורגרים, Wendy's ובורגר קינג.

במקום האחרון ניצבת רשת צ'יק פילה עם ממוצע של 322 שניות מרגע ההזמנה ועד קבלת המנה. מחברי המחקר ציינו כי הסיבה לכך היא "תורי ענק שיש בכמעט כל הסניפים בשעות הלחץ".

המחקר, שבחן 1,500 סניפים של רשתות רשתות מזון מהיר ברחבי ארצות הברית במשך חודשיםי במהלך הקיץ, דירג את מקדונלדס במקום הלפני האחרון עם זמן המתנה ממוצע של 283 שניות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE