הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
4 ימים לאחר שחטף נוקאאוט: המתאגרף פטריק דיי הלך לעולמו
אבל כבד נפל על ענף הספורט כולו לאחר שמוקדם יותר היום פטריק דיי נפטר מפצעיו שספג במהלך הקרב ביום שבת האחרון. דיי בן ה-27 פונה במצב אנוש לבית החולים לאחר שעבר שבץ מוחי במהלך הפינוי לביה"ח. "בשם המשפחה והצוות, אנחנו רוצים להודות לכולם על התפילות ועל התמיכה הרבה", נמסר ממקורביו

המתאגרף פטריק דיי בן ה-27 נפטר מוקדם יותר היום (רביעי), ארבעה ימים בלבד לאחר שחטף נוקאאוט מיריבו צ'ארלס קונוול במהלך קרב איגרוף שנערך בשיקגו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי הפינוי של דיי מזירת האיגרוף בשיקגו במוצאי שבת (צילום: Getty Images)

 

מי שהודיע על מותו הטרגי של דיי היה מקדם הקרבות ג'ו די-בלה, שפרסם את ההודעה הבאה: "פטריק נפטר כשבני משפחתו, חבריו הקרובים וחבריו לצוות האיגרוף סביבו. בשם המשפחה והצוות, אנחנו רוצים להודות לכולם על התפילות ועל התמיכה הרבה", כלשון ההודעה.

אמש, שעות ספורות לפני שדיי הלך לעולמו, קונוול התייחס בטוויטר לתוצאות הקרב וכתב: "כל מה שרציתי לעשות זה לנצח בקרב. אם הייתה לי היכולת להחזיר את הגלגל אחורה, הייתי עושה זאת. לא מגיע לאף אחד שיקרה דבר כזה. אני משחזר את הקרב בראש שלי בלי סוף וכל הזמן וחושב למה דבר כזה היה צריך לקרות לך".

הקרב בינו לבין דיי התנהל בצורה שגרתית למדי, עד שהגיע הנוקאאוט בסיבוב העשירי. צוותי ההצלה הוזעקו אל תוך הזירה וניסו לאבחן את הפציעה הקשה. לבסוף הוחלט שאין מנוס מלבד לפנות אותו בעזרת אלונקה אל המרכז הרפואי של אוניברסיטת נורת'ווסטרן.

 

דיי (משמאל) וקונוול במהלך קרב האיגרוף שהתקיים ביום שבת האחרון בשיקגו (צילום: Getty Images)

 

במהלך נסיעת האמבולנס אל בית החולים, דיי עבר שבץ מוחי והובהל לניתוח ראש בהול. הוא מעולם לא שב להכרה, וכאמור, היום הוא נפטר מפצעיו.

"פטריק לא היה חייב להיות מתאגרף", סיפר דה-בלה, "הוא הגיע ממשפחה טובה, הייתה לו השכלה טובה והוא יכול היה למצוא פרנסה אחרת. אבל הוא בחר להיות מתאגרף תוך כדי שהבין את הסיכונים שקיימים בכל פעם שנכנסים לזירה. איגרוף היה אהבת חייו של פטריק, אני משוכנע שהוא ימשיך לשמש כהשראה עבור רבים".

דיי הוא המתאגרף השלישי שמת במהלך השנה הנוכחית בתוך הזירה. ב-23 ביולי מת מקסים דדשב, מתאגרף רוסי בן 28, גם כן ארבעה ימים לאחר שנפגע במהלך קרב עם סובריאל מטיאס במרילנד. יומיים בלבד לאחר מכן הלך לעולמו המתאגרף הארגנטינאי הוגו סנטיז'ן בן ה-23 לאחר שהתמוטט בסיומו של קרב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE