הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות קריסת אתר הבנייה של מלון "הארד רוק": מנוף הורד באמצעות פיצוץ מבוקר
המהלך נדחה בשל מזג האוויר הסוער שפקד את העיר ביום שישי, אך הבוקר הוא בוצע, אם כי בהצלחה חלקית בלבד. בתיעוד ניתן לראות שאחד המנופים קורס לחלוטין, אולם השני רק ניזוק ונותר מעל אתר הבנייה שבו 3 עובדים קיפחו את חייהם בשבוע שעבר

עשרה ימים לאחר שלפחות 3 קומות קרסו באתר בנייה של מלון "הארד רוק" בעיר ניו אורלינס, הבוקר הצליחו הרשויות העיר לבצע פיצוץ מבוקר בסמוך לשני המנופים הגדולים שהוגדרו ע"י מהנדסי העיר כבלתי יציבים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי הפיצוץ המבוקר, הבוקר בניו אורלינס (צילום: AP)

 

כזכור, במהלך סוף השבוע הקודם התרחש האסון בזמן שמאות עובדים נכחו במקום. מיד לאחר האירוע הודיעה המשטרה המקומית על הרוג אחד ושני נעדרים, אולם בהמשך עודכן כי מדובר בשני הרוגים ונעדר. לאחר קרוב לשבוע של חיפושים נרחבים בהריסות, כוחות ההצלה נאלצו להגדיר את הנעדר האחרון כהרוג.

 

 

הפיצוץ המבוקר היה אמור להתרחש בבוקר יום שישי, אך מזג האוויר הסוער הוביל לדחייה. רגעי הפיצוץ תועדו וניתן לראות את אחד המנופים מתרסק אל הקרקע. עם זאת, נראה שהמנוף השני עדיין עומד. מהנדסים של העירייה ייאלצו לבצע בדיקה נוספת כדי להבין מה צריך לעשות כדי להשלים את המלאכה.

בית המלון הולך ונבנה במרכז העיר, ועל כן ישנם לא מעט בניינים סמוכים. החשש הגדול ביותר הוא שהמנוף יקרוס בעצמו ויפגע במבנים סמוכים.

 

קריסת אתר הבנייה בניו אורלינס, (צילום: AP)

 

בסוכנות הידיעות AP דווח כי העירייה שוקלת לפנות את האזור עד להורדת המנוף שנשאר. מעבר לכך, חשוב לציין כי שניים מתוך שלושת ההרוגים טרם אותרו, ולכן בעירייה מבקשים לבצע כמה שפחות פיצוצים מבוקרים.

כזכור, במהלך הקריסה נפצעו עשרות עובדים, אך מרביתם שוחררו מבתי החולים. 10 מתוכם כבר הגישו תביעות נגד חמש חברות המעורבות בבניית הפרויקט.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE