הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חששות באוויר: כשהשריפות משתוללות רמת זיהום האוויר עולה יחד עם הסיכון לנזק בריאותי
כשעשן השריפות מתפזר באוויר הוא עלול לגרום לנזק בריאותי ולהחריף את מצבם של הסובלים מבעיות לב, אסתמה ומחלות בריאות ובדרכי הנשימה. הרופאים מספקים כמה עצות בטיחות שיסייעו למנוע נזק

איכות האוויר עולה לכותרות שוב ושוב בעקבות השריפות המשתוללות באזורים שונים בקליפורניה. החשש מפני פגיעה בנשימה כתוצאה מזיהום האוויר שיוצרות השריפות הולך ומתגבר. אזרחים רבים פונים לרשויות המקומיות על מנת לברר עד כמה עליהם להיות מודאגים בהתאם למיקומם בסמוך לאזורי השריפות. גם מי שאינם נמצאים בסמוך לאזורי שריפות חוששים לבריאותם ופונים על מנת לקבל תשובות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




על מנת להרגיע את החששות מומלץ להיוועץ ברופא ולהתעדכן בהוראות הרשות המקומית

 

בהמשך לחששות הרופאים מספקים כמה עצות בטיחות, שיסייעו למי שנמצאים בסמוך לאזורי השריפות. העצה הראשונה היא לא לאפשר לילדים לשחק בחוץ, אם יש עשן באוויר.

במקרים בהם הרשויות מורות להישאר בבית, חשוב לשמור את האוויר בבית נקי ככל שניתן. לשמור את הדלתות והחלונות סגורים, אלא אם כן חם בחוץ. במידה שאין בבית מזגן או מערכת למיזוג אוויר, השהייה בתוך הבית עלולה להיות מסוכנת במזג אוויר חם מאוד. במקרה כזה יש לחפש מקלט חלופי.




הצמדות להוראות הבטיחות יכולה למנוע נזק בריאותי

 

כשנמצאים בסמוך לאזורי שריפות ועשן, יש להפעיל את המזגן במכונית או בבית על מצב של מיחזור אוויר או אוורור. חשוב לשמור על פתחי יניקת האוויר של מערכות המיזוג סגורים ועל המסננים נקיים, על מנת למנוע כניסת עשן אל תוך הבית.

על מי שסובלים מאסתמה או ממחלת ריאות אחרת להקפיד לעקוב אחר הוראות הרופא וליטול את התרופות שנרשמו בהתאם, על מנת לשלוט במצב הנשימה. אם התסמינים מחמירים יש להתקשר לרופא.

אם יש ילדים בבית, אנשים מבוגרים או אנשים שסובלים ממחלות לב או ממחלות בדרכי הנשימה, חשוב להיוועץ ברופא על מנת לדעת האם צריך לעזוב את האזור ומתי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE