הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ברמנית קיבלה כרטיס פאוורבול כטיפ וזכתה ב-50 אלף דולר
לצעירה ממיזורי כלל לא נפל האסימון והיא לא בדקה את הכרטיס עד ששבה למקום עבודתה למחרת וגילתה כי הכרטיס המנצח נמכר במקום. אפילו אז היא סברה שמישהו אחר גרף את הסכום: "מי זכה בכסף ולא סיפר לאף אחד?", היא צחקה עם שאר העובדים

טיילר ראסי, ברמנית בפאב מקומי בעיר אופאלון (O'Fallon) שבמיזורי רגילה לקבל טיפים מוזרים ומשונים, ולכן כלל לא הופתעה כאשר אחד הלקוחות הקבועים השאיר לה מוקדם יותר החודש כרטיס בודד להגרלת הפאוורבול. אך מה שקרה לאחר מכן בהחלט הפתיע אותה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

הלקוח רכש את הכרטיס בבר עצמו (רק לפני כמה חודשים המכירה במקום החלה), וכאשר יצא מבית העסק ב-19 באוקטובר הוא השאיר לראסי כרטיס בודד, שעלותו 2 דולרים: "זה לקוח קבוע שכל הצוות מכיר וזו לא הפעם הראשונה שהוא עושה את זה", היא סיפרה לתקשורת המקומית.

ראסי שמחה על הטיפ, הכניסה את הכרטיס לתיק ונסעה לביתה. היא כלל לא חשבה על ההגרלה עד ששבה למקום למחרת ושמעה מאחד העובדים שכרטיס שזכה ב-50 אלף דולר נמכר במקום. "הדבר הראשון שאמרתי היה, 'חבר'ה, מי זכה בכל הכסף ולא סיפר לאף אחד?'", היא שיחזרה. רק לאחר מכן התברר כי היא עצמה זכתה בסכום לאחר שארבע מתוך חמש הספרות בכרטיס תאמו למספרים המנצחים (כמו גם מספר הפאוורבול עצמו). 

זהותו של האיש שהשאיר את הטיפ לא פורסמה, אך ראסי הבטיחה להזמין אותו למשקה על הבית כאשר ישוב: "זה המינימום שאני יכולה לעשות", היא אמרה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE