הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כרטיס לוטו שזכה ב-23 מיליון דולר נרכש בוודלנד הילס, המולטי מיליונר החדש טרם אותר
בהגרלה שנערכה אתמול זוכה בודד הצליח לנחש נכון את כל שש ספרות למרות הסיכוי הנמוך (אחד ל-41.4 מיליון), וכעת הוא יצטרך להחליט אם לקבל את הסכום במכה אחת או האם לפרוס את הזכייה ל-30 תשלומים שנתיים

אדם שמילא כרטיס להגרלת ה-SuperLotto Plus בחנות בשכונת וודלנד הילס שבוואלי לוס אנג'לס, זכה בפרס הראשון - 23 מיליון דולר - אך טרם הגיע כדי לקבל את סכום העתק, כך על פי חברת הלוטו של קליפורניה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החנות בה נרכש הכרטיס הזוכה (צילום: משרד הלוטו / גוגל מפות)

 

על פי ההודעה, הכרטיס הזוכה נרכש בחנות NJ Smoke Shop הממוקמת בשד' ונטורה בשכונה במערב הוואלי. הזוכה המאושר/ת הצליח לנחש נכון את כל שש הספרות: 36-40-27-35-34 ואת "מספר המגה", 13. לפי אתר חברת הלוטו, ההסתברות שמישהו ינחש נכון את כל שש הספרות הוא 1 ל-41,416,353.

כעת ניצבת בפני הזוכה החלטה האם לקבל את הסכום המעט נמוך יותר - כ-15.9 מיליון דולר לפני ניכוי מס - במכה אחת, או שמא יעדיף לקבל את מלוא הסכום - 23 מיליון דולר (לפני ניכוי מס) ב-30 תשלומים שנתיים.

 

 

מעבר לזוכה הגדול, 12 אנשים ניחשו נכון 4 ספרות בנוסף ל"מגה" וגרפו כ-1,400 דולר כ"א. חנות הטבק שמכרה את הכרטיס הזוכה תזכה לבונוס בסך 115 אלף דולר.

כאמור, זהות הזוכה טרם נחשפה, ויתכן שאותו בן אדם כלל לא יודע שהפך למולטי מיליונר בן לילה. כך או כך, יש לו (או לה) 180 ימים מיום ההגרלה כדי להגיע למשרדי הלוטו ולדרוש את הפרס הגדול.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE