הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בקליפורניה: ארבעה נרצחו לאחר שאש נפתחה במהלך מסיבת האלווין
כוחות שיטור רבים הגיעו לבית בעיר אורינדה שבו כ-100 איש נכחו במסיבה. פצועים הגיעו לבתי החולים השונים, אך מספרם המדויק לא ברור בשל העובדה שחלקם התפנו באופן עצמאי. בעל הבית טוען כי השכיר את הנכס לאישה שאמרה כי בכוונתה לארח אירוע משפחתי מצומצם. תיאור מדויק של היורה טרם נמסר

ארבעה אנשים נהרגו לאחר שאש נפתחה אמש במהלך מסיבת האלווין שנערכה בעיר אורינדה (Orinda) במזרח מפרץ סן פרנסיסקו, כך על פי המשטרה המקומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, אמש באורינדה (צילום: אן. בי. סי. 11)

 

הדיווח הראשוני על האירוע התקבל בסמוך לשעה 10:50 בלילה, ובמשרד השריף של מחוז קונטרה קוסטה נאלצו להזעיק תגבור מכוחות שיטור נוספים, ביניהם גם משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה (CHP), בשל הכאוס הרב ששרר במקום. על פי הדיווחים, מדובר בבית שהושכר לערב באמצעות האתר AirBnb, ובמקום נכחו כ-100 אנשים.

כוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותם של שלושה בני אדם. פצוע שהועבר לבית החולים במהלך הלילה נפטר מפצעיו על אף מאמצי הרופאים. גם הבוקר (שישי), במשרד השריף לא ידעו לומר בדיוק כמה פצועים פונו לבית החולים בשל העובדה שחלקם התפנו באופן עצמאי.

 

 

בנוגע לזהות היורה, החוקרים קיבלו תיאור חלקי של החשוד, אך בשלב זה מעט מאוד פרטים נחשפו, מלבד לומר שאיש לא נעצר. הרקע לאירוע גם אינו ברור, ובמשטרה עדיין חוקרים אם מדובר בירי אקראי, או שמא היורה היה אחד המבלים במקום שנקלע לסכסוך.

"אנחנו מודעים לכך שרב הנסתר על הגלוי. במהלך הלילה הגיעו לזירת האירוע צוותי של זיהוי פלילי ובלשים ממחלקת הרציחות כדי להתחיל בחקירה, שתימשך עד שנאתר ונעצור את מי שעומד מאחורי הירי", אמר דיויד קוק, מפקד משטרת אורינדה.

 

חלק מהפצועים פונו מאמבולנס, חלק התפנו לבתי החולים באופן עצמאי (צילום: סי. בי. אס. 5)

 

בעיתון "סן פרנסיסקו כרוניקל" צוטט בעל הבית, מייקל וויינג, שאמר שהאישה שכרה את הבית אמרה לו שהיא רוצה לארח בו אירוע משפחתי שבו ישתתפו 12 איש לכל היותר: "הבנתי שמדובר במסיבת האלווין כאשר השכנים התקשרו אליי ואל אשתי והתלוננו על הרעש הבלתי נסבל. שלחנו הודעה לאישה, והיא אמרה שהיא לא יודעת על מה מדובר כי יש רק 12 איש במקום. אבל יש לנו מצלמות מחוץ לבית. אומנם לא ספרנו בדיוק, אבל היו הרבה יותר מ-12 איש", סיפר וויינג.

עוד אמר בעל הבית כי "התקשרנו למשטרה כדי שיעצרו את המסיבה, אבל לפני שהם הספיקו להגיע אחת השכנות התקשרה לאשתי ואמרה שהיא שמעה יריות. נכנסו לאוטו ונסענו לבית, אבל המשטרה חסמה את הגישה לאזור עד שהגענו לשם".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE