הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקרב על הטכנולוגיה הלבישה: גוגל תרכוש את FitBit ב-2.1 מיליארד דולר
על רקע ההשקעה הרבה של אפל במוצרים הללו, אלפאבית (חברת האם של גוגל) לא נשארה חייבת והחליטה להוציא את סכום העתק על המותג המוכר. "ביחד נוכל לפתוח בגל של חדשנות וליצור מוצרים שיעזרו לעוד יותר אנשים ברחבי העולם", אמר בכיר בחברה

אלפאבית, חברת האם של גוגל, הודיעה מוקדם יותר היום (שישי) כי היא תרכוש את FitBit, החברה שמייצרת תמידי כושר, וזאת כחלק מהרצון להגביר את התחרות עם אפל בתעשייה זו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שעון של פיטביט על רקע מטה גוגל בצפון קליפורניה (צילום: Shutterstock)

 

על פי ההודעה, גוגל תשלם 2.1 מיליארד דולר עבור החברה, שנוסדה לפני 12 שנים ומחזיקה בקרוב ל-1,500 עובדים. לאחר ההכרזה על הרכישה, מנייתה של פיטביט זינקה ב-16% בזמן שערכה של אלפאבית בקושי הושפעה מן המהלך ורשמה עלייה קלילה של 0.8%.

ריק אוסטרלו, ראש חטיבת החומרה באלפאבית, הסביר את הרציונל מאחורי העסקה: "ראשית כל, אנחנו נעבוד בצמוד למומחים בפיטביט שמובילים את התחום כבר כמה שנים. בשילוב עם הבינה המלאכותית, התוכנה והחומרה שלנו, נוכל לפתוח בגל של חדשנות בטכנולוגיה לבישה וליצור מוצרים שיעזרו לעוד יותר אנשים ברחבי העולם".

בפיטביט כמובן בירכו על עסקת הרכישה, שכן אפל נגסה מנתח השוק שלה בתקופה האחרונה בזכות השעונים החכמים שלה, שהפכו לאחד המוצרים הפופולארים ביותר לצד האייפון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE