הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
במהלך האלווין: חפצים חדים התגלו בשקיות שחולקו לילדים, חשוד במעשה נעצר
הורים בקונטיקט פנו למשטרה בבהלה וסיפרו כי מצאו תערים בממתקים שילדיהם קיבלו, ובתום בדיקה החוקרים צמצמו את האפשרויות לבית בודד. החשוד בן ה-37 התנגד למעצר ויועמד לדין על כך בנוסף לסיכון רווחתם של הילדים הצעירים. במקביל ובמרחק קצר משם, הורים גילו שממתקי מריחואנה חולקו לילדיהם

המשטרה בקונטיקט עצרה אמש גבר בן 37 לאחר ששתי תלונות נפרדות התקבלו מצד הורים מודאגים לאחר שהם מצאו חפצים חדים בשקיות הממתקים שחולקו לילדיהם במהלך חג ההאלווין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

הדיווחים על תערי הגילוח התקבלו במוקד המשטרה בעיר ווטרברי הממוקמת כ-75 מייל (כ-120 ק"מ) צפון-מזרחית מניו יורק, וניידת נשלחה למקום כדי לחקור את הנושא. בתום בירור קצר עם ההורים בו הם נשאלו לגבי הבתים שבהם ביקרו, במשטרה הצליחו לצמצם את האפשרויות לבית אחד בודד - היחיד ששתי המשפחות ביקרו בו.

הם מיד הגיעו לבית ועצרו את ג'ייסון ראקז, שהכחיש כל קשר וטען שמדובר בטעות תמימה: "החשוד הסביר כי לדעתו התערים נפלו אל תוך קערת הממתקים, אך לא סיפק הסבר כיצד הם הגיעו מאותה קערה אל תוך השקיות שחולקו לילדים", אמרו במשטרה.

עוד נמסר מהמשטרה כי החפצים החדים לא הוכנסו לתוך הממתקים עצמם, אלא לתוך שקיות קטנות שחולקו. בחיפוש בביתו של ראקז נמצאה חבילה של תערים, שהוחרמה ממנו ותשמש כראייה מרכזית. מעבר לכך, החוקרים ציינו כי החבילה נמצאה על הרצפה בתוך הבית, דבר שהדאיג אותם, שכן ילד בן 3 גם גר בו. לא ברור אם מדובר בבנו של החשוד.

על פי דו"ח המעצר, ראקז התנגד בכוח כאשר השוטרים ניסו לאזוק אותו, והם נאלצו להשתלט עליו באופן פיזי לפני שהועבר לתחנת המשטרה. הוא צפוי לעמוד לדין בגין סיכון של קטין, סיכון רשלני ואי-ציות להוראות המשטרה. הבוקר נקבע לו שחרור בערבות בסך 250 אלף דולר, אך נכון לשעה 12:00 בצהריים (שעון מקומי) הוא נותר במעצר.

 

ג'ייסון ראקז בן ה-37, יועמד לדין בשל התערים ובשל התנגדותו למעצר (צילום: משטרת ווטרברי)

 

בתקרית מועררת דאגה נוספת, שלמרבה הפלא התרחשה אף היא בקונטיקט, חקירה נפתחה לאחר ששני ילדים קיבלו סוכריות גומי המכילות THC, המרכיב הפסיכואקטיבי העיקרי בצמח הקנאביס. אירוע זה התרחש בעיירה וטרפורד שנמצאת בחוף הדרומי של המדינה, ולמרבה המזל הילדים לא הספיקו לאכול את הממתק.

"ההורים גילו אחריות רבה, וכפי שמצופה מהם, הם דרשו לבדוק את כלל הממתקים שהילדים קיבלו במהלך ה'טריק אור טריק'", אמרו במשטרה המקומית והמשיכו, "במהלך הבדיקה הם מצאו כמה חבילות של סוכריות גומי בשם 'שייק אנד בייקד', כאשר בכל חבילה ישנן 10 סוכריות המכילות 10 מ"ג של THC כ"א".

כאמור, חקירה נפתחה, אך בשלב זה טרם בוצעו מעצרים כלשהם. במשטרה לא פסלו את האפשרות שבמקרה זה אכן מדובר בטעות, שכן שני הילדים הסתובב ביחד (והגיעו לאותם בתים), ולא התקבלו דיווחים נוספים על סוכריות מסוג זה.

 

סוכריות ה-THC שחולקו באירוע אחר בקונטיקט (צילום: משטרת וטרפורד)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE