הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טיסת יונייטד מניוארק לפלורידה ביצעה נחיתת חירום לאחר שהטייסים דיווחו על עשן במטוס
דקות בודדות לאחר ההמראה בצפון ניו ג'רזי, צוות טיסת 800 דיווח על התקלה והחליט שלא להמשיך לכיוון אורלנדו, אלא לבצע נחיתת חירום באופן מיידי. למרבה המזל, המטוס נחת בשלום ומכונאי החברה בוחנים את מקור התקלה. הנוסעים הועברו לטיסה חלופית כעבור כמה שעות

טיסת יונייטד איירליינס שהמריאה הבוקר מנמל התעופה הבינלאומי בניוארק נאלצה לשוב על עקבותיה ולבצע נחיתת חירום בעקבות תקלה טכנית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בואינג 757-200 של יונייטד, בדומה לזה שהפעיל את טיסת 800 הבוקר מניוארק (צילום: Shutterstock)

 

בהודעת רשות התעופה הפדרלית (FAA) נמסר כי מדובר בטיסת יונייטד 800 שהמריאה בשעה 6:40 מנמל התעופה הגדול בצפון ניו ג'רזי. היא הייתה אמורה לנחות באורלנדו שבפלורידה כעבור כשעתיים וחצי, אולם צוות המטוס החליט לשוב לניוארק כאשר הבחינו בעשן שעולה מתוך הרצפה בתא הטייסים.

"המטוס נחת בשלום בסביבות השעה 7:00 בבוקר, ואנחנו עושים מאמצים גדולים כדי להעביר את הנוסעים למטוס חלופי על מנת שימשיכו ליעדם", נמסר מיונייטד איירליינס. על אף שניוארק משמשת כבסיס עבור חברת התעופה, רק בשעה 10:14 הנוסעים המריאו באותו מטוס חלופי ונחתו דקות ספורות לפני השעה 1:00 בצהריים.

עדיין לא ברור מה בדיוק הוביל לתקלה במטוס הבואינג 757-200 בן ה-24 שנים. טיסתו הקודמת, שנחתה אמש מלוס אנג'לס, עברה ללא תקלות או אירועים חריגים.

 

המטוס שב לניוארק דקות ספורות לאחר ההמראה (צילום: FlightRadar24)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE