הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"בחיים לא חשבתי שאהיה מסוגלת לאהוב אישה": קייטלין קרטר מספרת על הקשר עם מיילי סיירוס
אומנם היה מדובר בזוגיות קצרצרה שהסתיימה לפני כחודשיים, אך עבור קרטר היא הייתה הרבה מעבר. "בפעם הראשונה, הפסקתי להקשיב לרעשים מסביב והתרכזתי בעצמי. לפני שהבנתי מה קורה, התאהבתי בה", היא כתבה בטור מיוחד שפרסמה הבוקר

אושיית הרשת קייטלין קרטר עלתה לכותרות במהלך הקיץ לאחר שתועדה כשהיא מתנשקת עם הזמרת מיילי סיירוס, והיום היא כתבה בכתב העת Elle וחשפה פרטים על הקשר הקצרצר של השתיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סיירוס וקרטר כפי שתועדו במהלך הקיץ (צילום: Getty Images)

 

בכתבה היא סיפרה על כך שהקשר ביניהן היה אמיתי, ולא משהו שהן עשו בשביל הפרסום: "בחודש יולי האחרון, יצאתי לחופשה ביחד עם חברה טובה שלי, ולפני שהבנתי מה קורה, התאהבתי בה", היא כתבה, אך לא הזכירה את מיילי בשמה. "כמובן שזה לא היה כזה פשוט, אבל זה גם לא היה כזה מורכב", היא אמרה.

"עד אותו טיול, בחיים לא חשבתי שאני אהיה מסוגלת לאהוב אישה כפי שאהבתי אותה, אבל במבט לאחור על ההיסטוריה הרומנטית שלי, הבנתי שאין לי ממש 'טיפוס'". הזוגיות של השתיים החלה בעקבות פרידתן מבני הזוג - מיילי והשחקן האוסטרלי ליאם המסוורת', קרטר וברודי ג'נר - אך הקשר ביניהם, כמו הקיץ, הסתיים בחודש ספטמבר.

"על אף שהקשר שלנו זכה לכינויים בתקשורת, הוא היה הרבה יותר עמוק מסתם זוגיות לקיץ. עבורי, זה היה תחילתו של מסע לגילוי עצמי. בפעם הראשונה בחיי, הפסקתי להקשיב לרעשים מסביב והקשבתי רק לעצמי", היא סיפרה.

1% לא
99% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE