הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיעוד דרמטי: נוסע שיכור נפל מהרציף, עובד ותיק הצליח לחלצו רגע לפני שנפגע ע"י הרכבת
ג'ון או'קונור מועסק ב-BART, מערך התחבורה הציבורית באזור, במשך יותר מ-20 שנה, רובן כנהג קטר. לכן הבין מיד את מצוקתו של הנוסע, שככל הנראה שתה לשוכרה במהלך משחק הפוטבול של הריידרס

בצפון קליפורניה שיבחו את התגובה המהירה של עובד ב-Bay Area Rapid Transit, או BART, שהבחין בגבר שמעד ונפל למסילות, והספיק לחלץ אותו לפני שנפגע ע"י הרכבת שהגיעה לתחנה באותם רגעים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי האימה מחוץ לאצטדיון, אתמול באוקלנד (צילום: BART)

 

האירוע התרחש אתמול (ראשון) בסמוך לאצטדיונה של קבוצת האוקלנד ריידרס מיד אחר המשחק בו המקומיים ניצחו. בתיעוד שפורסם היום ניתן לראות את אותו אוהד, שככל הנראה חגג את הניצחון עם לא מעט משקאות אלכוהוליים, נופל אל עבר המסילות.

 

צפו ברגעי החילוץ

 

למרבה המזל, מי שהיה הראשון לשים היה ג'ון או'קונור, נהג קטר בעברו שלאחרונה קיבל קידום והפך למנהל התחנה הסמוכה לאצטדיון (ולאולמה הישן של קבוצת הכדורסל גולדן סטייט ווריורס). בזכות הניסיון הרב שצבר במשך 20 שנות העבודה ב-BART, או'קונור מיד צעק לעבר האוהד כדי שיקום. אך כאשר הבין שמדובר באדם שתוי שנע באיטיות, הוא תפס אותו בכתפיים ומשך אותו לעבר הרציף בדיוק כאשר הרכבת נכנסה לתחנה.

טוני באדיליה, אוהד שבמקרה נכח במקום וראה את האירוע מקרוב, העלה לחשבון הטוויטר שלו סרטון שבו נראה או'קונור והאוהד שנפל (ששמו לא פורסם) מתחבקים שניות בודדות לאחר שהציל את חייו. ב-BART כמובן בירכו על התגובה המהירה ומסרו: "או'קונור ועובדים אחרים עוברים הרבה מאוד הכשרה ואימונים כדי שיוכלו לשמור על כלל הנוסעים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE