הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקרית קטלנית בפלורידה: אישה הרה בחודש ה-8 פתחה באש לעבר פורצים שהיכו את בעלה
במשטרה חושדים כי לא מדובר בפשע אקראי, אך הקורבנות טוענים שלא זיהו את שני הפורצים, שהיכו את הבעל בעזרת אקדח. האישה ירתה לעברם בעזרת רובה סער מסוג AR-15 ופגעה באחד מהם, שנמצא בסמוך ללא רוח חיים. חיפושים אחר החשוד השני נמשכים גם היום

תושבת פלורידה הרה פתחה באש לעבר שני גברים שפרצו לביתה והיכו את בעלה בעזרת אקדח, כך נמסר הבוקר (שני) מרשויות החוק המקומיות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע מחוץ לבית הכפרי, בבוקר שלמחרת התקרית הקטלנית (צילום: אן. בי. סי. 8)

 

התקרית הקטלנית התרחשה ביום רביעי האחרון בסביבות השעה 9:00 בלילה בלית'יה, עיירה שנמצאת כ-20 מייל (כ-32 ק"מ) דרום-מזרחית לעיר טמפה במערב המדינה. לפי הודעת משרד השריף של מחוז הילסבורו, האישה פתחה באש בעזרת רובה סער AR-15 שהמשפחה החזיקה בו, לאחר ששבה לביתה והבחינה בפורצים.

שני הפורצים ברחו מהמקום, אך אחד מהם נורה ע"י האישה והתמוטט בתעלה בסמוך לבית, שם גופתו נמצאו בתום חיפוש קצר. ככל הנראה, הפורץ השני הצליח לברוח מהמקום מבלי שנורה, וגם החיפושים אחריו נמשכים גם היום.

 

 

במשרד השריף תיארו את הפורץ שנורה למוות כצעיר בשנות העשרים המאוחרות לחייו, אך פרטים נוספים לא נמסרו אודות זהותו: "שני הפורצים נכנסו אל תוך הבית, איימו על הבעל ודרשו ממנו את כספו. הם אף החלו להכות אותו בפניו בעזרת אקדח", אמר פרנק לוסאט, שריף המחוז. עוד אמר כי "במהלך התקרית, אשת הקורבן הצליחה להגיע אל כלי הנשק, שאותו הם החזיקו באופן חוקי, וירתה כדור בודד שפגע באחד הפורצים, שנמצא ללא רוח חיים בתעלה סמוכה".

 

קינג סבל מזעזוע מוח ושבר בארובת העין בעקבות התקרית הקטלנית (צילום: ביי ניוז)

 

בעל הבית, ג'רמי קינג, סיפר בשיחה עם התקשורת המקומית כי חשש לחייו במהלך האירוע, בייחוד כאשר הפורצים ירו באקדח בתוך הבית. "הם באו עם 2 אקדחים והחלו להכות אותי, למרבה המזל אשתי, שנמצאת בחודש השמיני להריונה, מנעה את הרצח בעזרת ה-AR-15", הוא אמר והוסיף כי בתם בת ה-11 גם נכחה בבית בעת התקרית.

קינג פונה לבית החולים, שם אובחן כסובל משבר בארובת העין וזעזעו מוח, פציעה שהצריכה 20 תפרים. השריף לוסאט הסביר כי לא מדובר באירוע אקראי, אך קינג טען שהוא ואשתו לא זיהו את הפורצים כלל.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE