הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ואלי לוס אנג'לס: שיבושים בכביש 405 בשל תאונת שרשרת באזור ואן נייס
שעות ספורות לאחר התאונה, בכביש המרכזי בוואלי נרשמים עומסי תנועה כבדים, ולפי שעה אין צפי לפתיחת כלל הנתיבים. התאונה הראשונית אומנם הייתה יחסית קלה, אך לפחות 3 רכבים נוספים פגעו בשני כלי הרכב. בשלב זה לא ברור אם ישנם פצועים באירוע

לפחות חמישה כלי רכב היו מעורבים בתאונת שרשרת שאירעה הבוקר בכביש מהיר מספר 405 לכיוון דרום, ובעקבות כך במקום ישנם עומסי תנועה גדולים גם כעת, בשעה 10:30 בבוקר (שעון מקומי).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עומסי תנועה כבדים נרשמו במקום בשל תאונת השרשרת (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

 

על פי משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה (CHP), התאונה אירעה בסמוך לשעה 5:30 בבוקר וגרמה לסגירת כלל הנתיבים לכיוון דרום. בשל העובד שמדובר באחד מעורקי התחבורה הראשיים של דרום קליפורניה, ב-CHP עשו מאמצים גדולים כדי לפנות חלק מהנתיבים, ובסביבות השעה 7:00 הם הצליחו לפתוח מחדש שניים מתוך חמשת הנתיבים.

ככל הנראה, התאונה המקורית הייתה מכה יחסית קטנה בין שני כלי רכב, אולם לפחות שלושה רכבים נוספים פגעו בהם מיד לאחר מכן וגרמו לשיבושים הכבדים. בשלב מסוים, עומסי התנועה הורגשו כבר בכביש 118. מספר כלי רכב שנתקעו בפקקים ניסו לברוח מהכבישים המהירים באמצעות נסיעה נגד כיוון התנועה במחלפים, וב-CHP ביקשו לחדד כי לא יהססו לחלק דו"חות לאותם נהגים.

עדיין לא ברור מתי כלל הנתיבים יפתחו מחדש, אך לפי ההערכות הדבר יקרה הרבה לפני שתחל תנועת הרכבים העמוסה של שעות אחר הצהריים. בשלב זה, לא ברור אם מי מיושבי הרכב נפגע במהלך האירוע.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE