הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התפוז המכני בדרום קליפורניה: "מרגיש שנכשלתי בהגנה על משפחתי"
"אולי כדאי שנהרוג את כולם", אמר אחד משלושת החמושים שהטילו אימה על בתים פרטיים בלפחות שלוש פריצות, במהלכן היכו ואיימו בנשק על הנוכחים, בהם ילדים שנותרו עד היום בטראומה, כשהם אזוקים וכפו עליהם למסור לידיהם את רכושם האישי. אחד מהפורצים נעצר וכעת מתרכזות הסריקות אחר השניים הנוספים. הם מוגדרים חמושים ומסוכנים

אדם אחד נעצר וכוחות המשטרה מנהלים חיפושים אחר שניים נוספים המעורבים בלפחות 3 פריצות אלימות לבתים במחוזות סן ברנרדינו וריבר סייד, שבדרום קליפורניה. 

השלושה חשודים בחדירה לבית פרטי, קשירה ותקיפה של הקורבנות וגניבת רכושם האישי.

באירוע קשה ואלים במיוחד שהתרחש בחודש שעבר ברנצ'ו קוקמנגה, משפחה עם ילדים קטנים ישבה מחוץ לבית כאשר שלושה חמושים שפניהם מכוסות הסתערו לעברם וריססו אותם, כולל הילדים, בספריי פלפל.

מיד לאחר מכן, קשרו ואזקו השלושה את בני המשפחה באזיקוני פלסטיק ובאמצעות הפעלת אלימות, כפו על אחד מהם להוביל אותם לכספת הבית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צילום מהפריצה לבית ברנצ'ו קוקמנגה כפי שתועדה במצלמות האבטחה

"חווינו את אחד הלילות המחרידים בחיינו", סיפר בעל הבית, מייק חאפז. "למרות שמילאנו אחר מבוקשם, הם היכו אותי מספר פעמים בראשי באמצעות הנשק".

לדבריו בזמן שהוא ומשפחתו היו קשורים, אחד השודדים הצביע לעברם וצעק "אולי כדאי שנהרוג את כולם"

לאחר מכן הם נטשו את הבית עם הרכוש הגנוב. "אמנם הם הצליחו לברוח עם פריטים בעלי ערך, אך הדבר הכי משמעותי שנגנב מאיתנו הוא תחושת הביטחון האישי שאבדה לנו בביתנו", אמר חאפז בכאב.

אב המשפחה מספר כי הם נותרו עם תחושת טראומה קשה המלווה בלילות רבים ללא שינה. הוא הוסיף כי בנו בן ה-10 חושש להסתובב במרחבי הבית לבדו ובתו הקטנה לא ישנה מאז בחדרה.

"זה גורם לך להרגיש פגוע וזועם, כאבא, תפקידי העיקרי הוא להגן על משפחתי, ובאותו הרגע, הרגשתי שכשלתי בכך".

כאמור, לא מדובר במקרה בודד. יומיים לפני הפריצה ברנצ'ו קוקמנגה, כחצי שעה לאחר חצות, פרצו חמושים באזור יוקה ואלי, לביתו של בן 79, בוגר מלחמת ויאטנם, וכפו עליו בכוח להסיר מאצבעו ולמסור לידם את טבעת הנישואים שלו. בהמשך הם בזזו את ביתו ועזבו עם רכושו האישי.

בתקרית נוספת, הופתעה אישה בסן יסינטו, לגלות בשעות הבוקר, 2 גברים עומדים מולה, בזמן ששהתה בחצר הבית. הם דחפו אותה לקרקע ובאיומי נשק גררו אותה באופן אלים לתוך הבית, שם קשרו אותה ובזזו את ביתה במשך שעה ארוכה.

 

החשוד ג'פרי תומפסון. צילום: משטרת מחוז סן ברנרדינו

כאמור, חוקרי המשטרה משני המחוזות, הצליחו לאתר את אחד החשודים במעורבות בשלושת המקרים, ג'פרי תומפסון בן ה-28. הוא נעצר על רקע אחר, לפני כשבועיים בנבאדה בחשד לנשיאת כלי נשק שלא כחוק.

כאשר החוקרים מצאו ראיות אשר קישרו אותו לפריצות האלימות, הם הגיעו לנבאדה, שם סרקו את מכוניתו וגילו ראיות נוספות לאותם מקרים.

שני החשודים האחרים עדיין לא זוהו ולדברי נציגי המשטרה,מלאכת איתורם נמשכת גם בימים אלו. "הם מוגדרים חמושים ומסוכנים", מסרו בהודעתם.

חוקרי המשטרה הוסיפו כי פריצות נוספות בסגנון דומה התרחשו בתקופה האחרונה באותם אזורים וכעת הם בוחנים האם ניתן לקשר אותן לשלוש האחרות שבגינן נעצר תומפסון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE