הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: שוטר ביה"ס נעצר בגין התעללות בילדים לאחר שהטיח בת 15 לרצפה
שריף המחוז לא חסך בביקורת כלפי השוטר, שתועד במצלמות האבטחה של בית הספר בפומפאנו ביץ' כשהוא מפעיל אלימות קשה נגד התלמידה הצעירה. על אף שהתגרתה בו, תגובתו הקיצונית הובילה למעצר ולחקירת מח"ש שנפתחה נגדו

שוטר שהוצב בבית ספר בפלורידה נעצר מוקדם יותר היום (שלישי) בחשד להתעללות בילדים לאחר שתועד כשהוא תופס תלמידה צעירה בגרון וזורק אותה אל הרצפה בעוצמה, כך על פי משרד השריף של מחוז בראוורד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שניות ספורות לאחר שהנערה הוטחה לקרקע ע"י השוטר (מתוך התיעוד שפורסם ע"י משרד השריף במחוז בראוורד)

 

אם לא די בכתב האישום שהוגש נגדו בגין התעללות בנסיבות מחמירות, המחלקה לחקירות שוטרים אף בוחנת את התנהלותו של ויליארד מילר בן ה-38. גרגורי טוני, שריף המחוז, לא השאיר מקום בספק בנוגע לדעתו על התקרית כאשר דיבר עליה הבוקר: "לא משנה מה התרחש או מה נאמר בין התלמידה לשוטר, האופן שבו הוא הגיב לא רק שאינו הגיוני, הוא כלל לא היה הכרחי".

התיעוד מתוך האירוע, שהתרחש בבית הספר Cross Creek בפומפאנו ביץ' ב-25 בספטמבר, פורסם זמן קצר לאחר מסיבת העיתונאים שכינס השריף. בסרטון ניתן לראות את הנערה בת ה-15, ששמה לא פורסם, ושני תלמידים נוספים. היא הסתובבה בחדר כשידיה בכיסים בזמן שמילר שוחח בטלפון, ובשלב מסוים ניתן לראות שהיא בועטים ברגלו של השוטר, שנעץ בה מבט ולא הגיב מעבר לכך.

 

 

היות שאין אודיו בתיעוד שפורסם, קשה לדעת בדיוק מה נאמר, אך כדקה לאחר מכן נראה מילר ניגש אל הילדה הצעירה, תופס את גרונה ומשליך אותה אל רצפת החדר. בשלב זה, הוא סובב את הילדה על בטנה, ונראה שהוא אמר לה משהו לפני שהרים אותה והוביל אותה אל תוך חדר צדדי.

במשרד החינוך של מחוז בראוורד הסבירו כי מילר מכהן כשוטר בית הספר מאז שהחלה שנת הלימודים 2016-2017. עוד נמסר כי הנהלת המוסד הלימודי פנתה למשרד השריף ודיווחה על המקרה מיד לאחר שהתרחש: "אנחנו רוצים קודם כל לומר תודה למשרד השריף על הצורה המהירה שבה טיפלו בעניין, ונמשיך לשתף פעולה כדי לחקור את התקרית ואת הנסיבות שהובילו לאירוע", אמרה קאת'י קוך, דוברת משרד החינוך במחוז.

 

"אירוע מביך שפוגע בשוטרים ברחבי ארה"ב": שריף מחוז בראוורד, גרגורי טוני (צילום: רויטרס)

 

במשרד השריף הסבירו כי בית הספר מתמחה בתוכניות לימוד לילדים עם צרכים מיוחדים, אך לא פורט האם הנערה הינה בעלת מוגבלות כלשהי. שריף המחוז כינה את האירוע כ"מביך" וגער בשוטר על כך שהוא פגע בשמה של המשטרה: "יש לנו פה מקרה של בן אדם אחד שפועל מחוץ למסגרת שבועתו, וזה מופיע בכל ערוצי החדשות. התיעוד הזה יגיע לכל ארצות הברית ויפגע לא רק בנו פה בפלורידה, אלא בכל השוטרים ברחבי המדינה".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE