הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ארזת לבד? מתקן לנייר טואלט עורר בהלה בנמה"ת ניוארק
ב-TSA התייחסו לאירוע בחיוך ובחרו להשתמש בו כדי להזכיר לכלל הנוסעים כי חפצים מסוג זה אינם יכולים לעלות איתם למטוס. לנוסע הוצעו מספר אפשרויות כדי שבכל זאת יספיק לטיסתו, והוא בחר להשאיר את המתקן בעמדת הבידוק

כאשר נוסע הגיע בשבוע שעבר לעמדת הבידוק הביטחוני בנמל התעופה ניוארק שבצפון ניו ג'רזי, אנשי האבטחה ערכו בדיקת שיקוף שגרתית לתיקו ונדהמו לגלות חפץ שאותו סברו כאקדח.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המתקן שעורר בהלה קלה בניוארק (צילום: TSA)

 

אלא שבדיקה יסודית בכבודת היד של הנוסע העלתה כי מדובר במתקן לנייר טואלט שעוצב בצורה של אקדח, וסוכני ה-TSA נשמו לרווחה. "כן, ה'אקדח התופי' הזה לא נועד לסובב כדורים, אלא נייר טואלט", כתבו אנשי האבטחה בהודעה שפרסמו בעקבות התקרית.

למרות שבהלה קלה נרשמה במקום, ב-TSA הגיבו בחיוך וביקשו לנצל את ההזדמנות כדי לחדד את הנהלים עבור כלל הנוסעים בנמלי התעופה בארה"ב: "להזכירם, אסור בשום פנים ואופן לעבור בנקודות הבידוק עם כלי נשק או חפצים דמויי כלי נשק", נכתב בהודעת הארגון.

בפני הנוסע הועלו מספר חלופות אפשריות: להשיב את החפץ למכוניתו, להכניס אותו לתיק שיישלח בבטן המטוס או למסור אותו לידי סוכני ה-TSA. מכיוון שהוא הגיע למקום בתחבורה ציבורית וללא מזוודה, הוא בחר באפשרות האחרונה.

"עשו לעצמכם טובה ותוודאו שאינכם אורזים חפצים שעלולים לגרום לכם לפספס את הטיסה", סיכמו ב-TSA.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE