הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משטרת לוס אנג'לס (שוב) נגד כריס בראון : "הגראז' סייל בטרזנה לא חוקי"
המכירה מתקיימת על אף התנגדות המשטרה לאחר שעורך דינו של הזמר התערב, ובמקום ישנם תורי ענק. שכנים רבים התלוננו על כך, ואל הבית נשלחו מספר ניידות כדי לשמור על הסדר

הזמר כריס בראון כבר הפך לדמות מוכרת במשטרת לוס אנג'לס, זכר ללא מעט תקריות, ביניהן המקרה שבו ריהאנה - אז בת זוגו - אושפזה לאחר שבראון היכה אותה בפנים. השבוע הסאגה נמשכה, אם כי בעקבות אירוע פחות אלים: בראון עורך "גראז' סייל" בביתו שבטרזנה, ובמשטרה ניסו למנוע ממנו לעשות זאת לאחר ששכנים רבים התלוננו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תורי ענק מחוץ לביתו של בראון בטרזנה (צילום: קיי. טי. אל. איי. / גוגל מפות)

 

הבעיה היא שבראון פרסם את מועד המכירה ואת הכתובת ברשתות החברתיות וכל 89 מיליון העוקבים שלו. "מה שאמכור הם בגדים ורהיטים של מותגים מובילים בהנחות גדולות", הוא כתב בפוסט.

לא ברור אם בראון עצמו נוכח במקום, אך אל המקום הגיעו אלפי אנשים. כאמור, שכנים רבים התלוננו לאחר שמאות מכוניות מילאו את הרחוב השקט. אמש הגיעו לבית שתי ניידות, והשוטרים הסבירו לנציגיו של בראון כי הוא אינו יכול לקיים את המכירה מכיוון שלא מחזיק בהיתר מהעירייה. אלא שהזמר לא הרים ידיים, ולאחר שהתייעצץ עם עורך דינו הוא החליט בכל זאת לקיים את מכירת החיסול.

לפי הדיווחים, כעשרה אנשים מוכנסים לבית בכל כמה דקות, ושש ניידות הוזעקו למקום כדי לשמור על הסדר. מעבר לתקרית המפורסמת עם ריהאנה, במשטרת לוס אנג'לס מכירים את הבית היטב, שכן בינואר 2018 הם הגיעו למקום כדי להחרים קוף שהחזיק הזמר באופן לא חוקי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE