הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ואלי לוס אנג'לס: 4 שוטרים נפצעו במהלך מרדף אחר מכונית גנובה
סיור שגרתי נתקל ברכב SUV, ובדיקה העלתה כי מדובר במכונית שנגנבה במהלך סוף השבוע באיומי אקדח בצפון קליפורניה. הנהגת סירבה לעצור ופתחה במנוסה, אך התהפכה במרחק קצר. היא נפצעה, כמו גם נוסעת נוספת. מצבם של ארבעת השוטרים מוגדר קל

מרדף משטרתי אחר מכונית גנובה הסתיים בפציעתם של ארבעה שוטרים ו-2 יושבי הרכב, כך נמסר הבוקר ממשטרת לוס אנג'לס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת התאונה, הבוקר בשכונת פקוימה (צילום: אן. בי. סי. 4)

 

האירוע התחיל בסביבות השעה 4:30 לפנות בוקר (שעון מקומי) כאשר שני שוטרים הבחינו ברכב SUV של מרצדס שהעלה את חשדם. בדיקה של לוחית הרישוי העלתה כי מדובר במכונית שנגנבה באיומי אקדח באזור מפרץ סן פרנסיסקו במהלך סוף השבוע.

השוטרים הורו למכונית לעצור בצדי הדרך, אולם הנהגת בחרה להתעלם מהם ומיד עלתה על הכביש המהיר הסמוך (כביש 210). בשלב מסוים הנהגת פנתה לכביש מהיר נוסף, מס' 118, ומשם ניסתה לרדת במחלף של שד' גלן אוקס בשכונת פקוימה. כאשר הנהגת הבחינה בכך שניידת נוספת הצטרפה למרדף, היא ניסתה לפנות בחזרה אל הכביש המהיר, אך איבדה את השליטה על ה-SUV והתהפכה.

הניידת שהייתה קרובה למרצדס עצרה באופן פתאומי בשל התאונה, וכתוצאה מכך הניידת הנוספת התנגשה בה. ארבעה שוטרים שנכחו בשני כלי הרכב נפצעו ופונו לבית החולים, שם מצבם הוגדר כקל. נהגת המרצדס, כמו גם אישה נוספת שישבה במכונית, פונו אף הן לבית החולים עם פציעות קלות.

 

 

כאשר השתיים ישתחררו מבית החולים, הן יועברו לחזקת המשטרה וצפויות לעמוד לדין בגין ניסיון הבריחה. חקירה אודות הנסיבות שבהן השיגו את הרכב נמשכת, ובמשטרה לא יודעים לומר בוודאות שהן עומדות מאחורי גניבתו באיומי אקדח ימים ספורים קודם לכן.

המחלף של שד' גלן אוקס וכביש 118 נסגר לתנועה במשך שעות רבות, תחילה כדי לאפשר לבוחני התנועה לבצע את עבודתם, ולאחר מכן בשל הפינוי המורכב של שלושת כלי הרכב. בסמוך לשעה 9:00 בבוקר האזור נפתח מחדש, אך עומסי תנועה כבדים נרשמו במקום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE