הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תענוג יקר במיוחד: 350 אלף דולר עבור שבוע במלון היוקרה
חוזה שכירות שנחתם מול הנהלת מבנה מגורים המזוהה עם האוכלוסיה העשירה במנהטן, הפך דירה בקומה ה-59 המשקיפה על נוף מרהיב ביופיו, ליחידה בעלת שלושה חדרי שינה הכוללת בין היתר הסעות לשדה וממנו באמצעות מסוק וכן שף פרטי. בכך מקווים מנהלי הבניין לאכלס את 15 האחוזים של הדירות שעדיין נותרו בו ריקות בבעלי הממון שיחשפו אליו דרך המלון

מלון הממוקם באחד מרווי הקומות הראוותניים ביותר בהם מתגוררים עשירי מנהטן, מציע כעת סוויטה חדשה שעלות לילה בודד בה גבוה יותר משכרו השנתי של תושב ממוצע.

ה"פארק האייט" בניו יורק הממוקם בבניין ה-ONE57 שברחוב 157 WEST 57th STREET, השיק את ה"מנהטן סקיי סוויט". מדובר ביחידה בקומה ה-59 המכילה שלושה חדרי שינה עם נוף ישיר לסנטל פארק, שעבורה תשלמו לא פחות מ-50 אלף דולר ללילה.

"מלונות ניו יורק ידועים בהיצע הסוויטות המיוחדות שלהם, אך אף אחת מהן יכולה להשתוות לתחושה היוקרה ונוף קו השחקים שאין שני לו בעיר", טענו נציגי המלון בהודעתם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חדר השינה. צילום: יח"צ

הסוויטה המיוחדת מתפרשת לרוחב של 4,200 רגל רבוע ומלבד שלושת חדרי השינה, ישנם 3.5 חדרי שירותים, חדר אוכל עם שולחן לעשרה אנשים, מטבח ומכשור ברמות הגבוהות ביותר וכן מעלית פרטית. בנוסף יוצעו לאורחים, שירותי שף פרטי ומוזג משקאות. אם זה לא הספיק אז כנראה שארון בגדים מלא וטיסה במסוק לשדה התעופה וממנו, יעשו את ההבדל.

 

הסלון המרווח

מחישוב פשוט עולה כי שבוע שהייה בסוויטה, שזה משך הזמן המינימלי שאליו ניתן לבצע הזמנה, יעלה 350,000 דולר.

 

הנוף מהסוויטה בקומה ה-59 

הנהלת הפארק האייט חתמה עם הנהלת הבניין על חוזה לשנה אחת עבור שכירת הסוויטה עם אופציה להארכה. לפי הוול סטריט ג'ורנל, מדובר בעסקה ששני הצדדים מקווים להרוויח ממנה, שכן, כ-15 אחוז מהדירות במבנה עדיין לא נמכרו ונציגי המלון רואים בכך הזדמנות לפרוץ לתוך שוק הנדל"ן האולטרה יוקרתי.

 

שולחן האוכל לעשרה סועדים

מטרה נוספת של הנהלת הבניין היא שהמליונרים שישלמו את סכומי העתק עבור לילה במלון, ירכשו בהמשך גם את אחת הדירות הפנויות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE